• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Dag och natt

AHHHHH vill bara skrika ut hur glad jag är över det här! Det här har vi aldrig upplevt, den här glädjen man kan få av RUL och inte avgrunden vi varit i tidigare! 
    TACK fina ni i denna underbara tråd, för allt, för stöd, för hopp, för uppmuntran. Det betyder så mycket! Solig

Nu är jag hemkommen från jobbet, massor att göra där efter en veckas frånvaro pga förkylningen, men jobb är ju det sista man vill tänka på i dag. Skrattande

Läkaren var lite rolig, när vi sa att 11 sept blir ett lätt datum att komma ihåg. Då sa han att han själv är född då.  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 19+
  • Saftmedbulle
    Dag och natt skrev 2012-04-17 09:36:04 följande:
    Inga bilder blev det men allt såg BRA ut!!! Han tittade jättenoggrannt in i minsta blodkärl och förgreningar, allt allt allt. Han är så bra, förklarar allt för oss! Phu!! Jag tror det är en pojke men frågade inte. Såg mkt misstänkt ut när han tittade mellan benen Åh vad jag är avslappnad nu...
    Braaa! Grattis!
  • Saftmedbulle
    Dag och natt skrev 2012-04-17 17:48:12 följande:
    AHHHHH vill bara skrika ut hur glad jag är över det här! Det här har vi aldrig upplevt, den här glädjen man kan få av RUL och inte avgrunden vi varit i tidigare! 
    TACK fina ni i denna underbara tråd, för allt, för stöd, för hopp, för uppmuntran. Det betyder så mycket! Solig

Nu är jag hemkommen från jobbet, massor att göra där efter en veckas frånvaro pga förkylningen, men jobb är ju det sista man vill tänka på i dag. Skrattande

Läkaren var lite rolig, när vi sa att 11 sept blir ett lätt datum att komma ihåg. Då sa han att han själv är född då.  
    Då ligger vi nära... vi är beräknade till den 3:e september...
  • Dag och natt

Vad kul Saftis!! Ska bli kul att jämföra magar hihi  

• pixerpie

Åh, så glad jag blir dagochnatt!

Mct! Tycker det verkar vara helt ok viktökning! Hon såg mindre ut på bilden! Sa de något om du behövde oroa dig?

Kram!!

• Cat79

Dag och Natt: Jippi!!! Underbart att ha RUL överstökat och nu väntar ni en frisk liten bebis - äntligen. Du är så värd detta!!! Många kramar!!

• Dag och natt
    Cat79 skrev 2012-04-17 19:57:03 följande:

Dag och Natt: Jippi!!! Underbart att ha RUL överstökat och nu väntar ni en frisk liten bebis - äntligen. Du är så värd detta!!! Många kramar!!

Ja!! En frisk bebis!! Fått för mig att det aldrig skulle hända. Jag är rädd att jag kommer bli shoppinggalen nu, så det var nog tur att vi inte tog reda på könet så jag får hålla mig till neutrala kläder! Cool Hoppas verkligen att ni får ert efterlängtade syskon också snart och att vi får följas åt. Kramar!
  • M I M M I

Hej! Hur mår ni här inne? I dag är det dags för min första spruta, nervöst!! Håll tummarna för att jag fixar det är ni fina!

Kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma