• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • KMW

Förstår det. Det skrivna ordet är ju alltid klurigt då det inte går att läsa av röstläge eller minspel...

• KMW

Åh vad spännande dag och natt. Då kanske det är det jag har känt?! Längtar supermycket tills sparkarna kommer. Gillade verkligen att vara gravid förra gången och hoppas att jag kommer känna likadant nu.

Hur mår du dag och natt? Är du typ v 25 nu?

• Dag och natt

Det var det säkert KMW! Så himla mysigt att känna det första livstecknen från bebben.

Jag mår finfint faktiskt, börjar bli lite tung om magen men annars går det bra! Vi är i v 26+5 idag! Exakt tre månader kvar nu. Bjuder på en bild från nationaldagen!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 26+
  • Cat79

Dag och Natt: Underbar bild, så fin du är med din mage. Äntligen är det din tur att bli mamma, är så glad för din skull!

Odetta: Mycket bra brev du skrivit och jag hoppas din svärmor tar åt sig detta! Förstår inte varför vissa måste lägga sig i så samt vara negativa. Det är ju underbart att du/ni ska ha en liten igen :) Kram till dig.

Vi får se när jag hamnar i tråden igen.... ingen brådska men hoppas att det blir någon gång i år i alla fall :) Har BIM i slutet av veckan men känner mig inte gravid.

Kram till alla gravida, njut av era fina magar!!!

• Dag och natt

Naah vad söta ni är Solig
    Jag håller också tummarna för er Cat! Jag kände mig inte heller gravid när jag plussade, det var verkligen när jag minst anade det.  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 26+
  • plutten02

Idag har jag börjat plocka fram lite saker till BB väskan...

Men jag kommer knappt ihåg vad man har med sig... :-P

Är ju 4 år sen sists

• KMW

Hahaha! Tror jag skrattar ihjäl mig litegrann. Maken kom hem från jobbet idag och klagade på sveda och röda utslag i ansiktet. Han tog en dusch och stoppade i sig ett par antihistamintabletter, men det gjorde ingen direkt skillnad.
    Nyss frågade jag vad han ätit idag och om han använt nåt annat schampo eller hudkräm än det vanliga, men då sa han att han bara använt krämen i reseflaskan som vanligt. Då började jag ana ugglor...

• KMW

Fan, postade för tidigt...
    Jag har varit bortrest i helgen och jag häller alltid över schampo, balsam och hudkräm i såna där vita reseförpackningar när jag reser för att slippa släpa på stora flaskor.
    Jag har alltså flyttat om bland grejerna i badrumsskåpet och stackarn har tagit fel och gått omkring med schampo i ansiktet hela dagen. Hysteriskt roligt!! Inte konstigt att han fått utslag..

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma