• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Odetta
    KMW skrev 2012-06-03 21:52:38 följande:
    Hej tjejer! Hoppas ni har haft en bra helg. Jag har precis kommit hem efter en eftermiddag på spa med tjejerna. Fantastiskt!

Imorgon har vi tid för KUB-UL 11.00. Håll tummarna!

Jag är egentligen inte så nervös för själva KUB-resultatet utan mer för om det ens fortfarande finns nåt levande därinne. Har ingen bra känsla alls...

Det kommer att gå bra! Ska tänka på dig!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Javisst

Håller tummarna för dig KMW!

Vad skönt att du får en ny tid så snart, Lisa. Även om det är normalt förstår jag att det måste vara jobbigt. Superbra att de tar dig på allvar! Hur långt gången är du nu?  

BF-dag idag!  Har inga känningar av att hon är på G dock, tror hon kommer vänta ett tag  

Gravid vecka 40, bf 4 juni.
  • M I M M I

Lycka till idag både kmw och Lisa!! Javisst oj vad spännande!! Hoppas hon snart tittar ut!

Kram

• Den lilla M
    Javisst skrev 2012-06-04 08:54:46 följande:
    BF-dag idag!  Har inga känningar av att hon är på G dock, tror hon kommer vänta ett tag   
    Åh vad spännande nu får du äta ananas och curry, dricka hallonblads te, stimulera bröstvårtorna och ha sex å allt annat som ska få igång en förlossning .
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • SmåBustroll

KMW. Håller tummarna att allt är bra idag på KUB.

Javisst: De små kommer när de vill Man måste inte ha några känningar innan heller. JAg var skitsur en kväll över att det inte verkade vara på G ALLS när jag väntade lillebror (var då två dagar över BF). 10 minuter senare gick vattnet och tre timmar senare var han ute Så plötsligt sker det

Lisa Väntar. Så skönt med ny koll. Vilken vecka är du i? Min tapp var 39-40 mm från vecka 24 med lillebror. Vet inte om den var längre innan. Hoppas din inte blir kortare!!! 40 mm är ju ändå helt normalt, om än inte superlångt!! Så skönt att de har koll på dig och din tapp så den inte förkortas för tidigt!!!

• Bellas7

Lisaväntar. Min tapp skiljde flera cm mellan varje mätning. Jag mätte två ggr i veckan. Någon gång 55mm och nästa 35 mm sen tillbax till 55 så höll det på från v 25 tills de kom. Så det är säkert ingen fara.

Lycka till KMW idag .. Kommer gå bra :)

• KMW

Tack för tumhållningar. Nu är det dags strax. Tror jag skulle kunna svimma eller kräkas när som helst...

Lycka till Lisa. Det ser säkert jättefint ut!

• pixerpie

Tummar kmw!!

Skönt att de kollar dig regelbundet Lisa!

Javisst! Snart är din lilla busa här!! Gäller bara att knäcka koden för vräkning! Eller gilla läger och lita på att hon kommet när hon är klar...

Har en busig bäbis i magen, känns ungefär som en elvisp som kör runt på kvällarna...

Vabbar idag, blir nog imorgon med och sedan ledig resten av veckan!

Kram!

• KMW

Helt sjukt! Det har gått bra. Det trodde jag ALDRIG! Var så övertygad om att den var död.
    Perfekt storlek, 67 mm, 156 bpm och två armar och två ben. 13+0 enligt dem och bf 10 dec.
    1:10890 för DS och 1:128522 och 1:302547 på dom andra två.
    Är så sjukt lättad och totalt utmattad. Skulle behöva sova ett dygn känns det som...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma