• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SmåBustroll

Inte kul när nära och kära lägger sig i på det sättet. Hoppas hon tar ditt mail på rätt sätt och hödanefter inte säger sånna saker till dig!

• Javisst
    Dag och natt skrev 2012-06-08 18:06:35 följande:

Hur går det för Javisst? 

Det går bra för mig idag är det BF+5! Tycker fortfarande det är mysigt att vara gravid men nu längtar jag verkligen efter Lillan! Går och pillar med hennes grejer mest hela tiden... nu får hon gärna komma Men hon verkar fortfarande inte vilja komma än på ett tag, har inga känningar mer än att jag är trött/ont i ryggen liite mer än normalt (men det är som när man väntar på att bli gravid, man känner efter alldeles för mycket så det kan lika gärna vara inbillning ). Komsi, komsi Lillan! Hjärta
    BF 4 juni 2012
  • Dag och natt

Usch vilken trist inställning hon har Odd! Hoppas att hon kan ta till sig ditt mail och bara vara glad för er skull!

Javisst, hihi vad sött, hon kommer nog snart ska du se! När du minst anar det! Skrattande 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 26+
  • färnik

Nu är jag här inne och snokar fast jag inte hör hemma här, och aldrig mer kommer göra det heller Cool

Väldigt fint brev odd, jag blev lite tårögd. Hoppas hon förstår och tar det på rätt sätt!

Stolt och lycklig mamma till Alma f-2006 och Tilde f-2011
  • Odetta

Tjohej i stugan

Vecka 12+0 idag och det tuffar på därinne...eller galopperar, vilket som

Tänkte att vi blir ju några stycken som ska på rul i sommar och tänkte då kolla: NÄR SKA NI???

Jag ska på rul 19/7

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • KMW

Jag har RUL 23 juli tror jag.

Jag går in i v 15 imorgon. Tiden går faktiskt snabbare än jag förväntat mig och det är SÅ skönt. Har senaste dagarna känt ett litet fladder därinne vid ett par tillfällen. Är det ens möjligt såhär tidigt eller inbillar jag mig bara? Vet att jag kände såhär i v 16-17 förra gången...

• Dag och natt

Jag kände fladder redan i v 13, båda gångerna  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 26+
  • Odetta
    KMW skrev 2012-06-10 21:35:06 följande:
    Odd, har du hört något tillbaka från svärmor?

Nej inte än, har inte skickat brevet ännu för filar lite på inledningen. Men tänkte skicka det i morgon...Lite nervöst faktiskt.
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • pixerpie

Jag har känt min sedan v 13 ungefär, småkrafs och hur den snurrar och far, inte varje dag men varannan! Så det är säkert liten du känner kmw!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma