• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SmåBustroll

Grattis Javisst!

Mimmi. Kram!! Hoppas det blir en vacker, varm härlig sommar så tiden till Oktober går snabbt!   

• M I M M I

Tack för kramen små bustroll! Den värmde :)

• KMW

Idag har jag äntligen kunnat hitta hjärtljud med mitt Angelsound efter att ha försökt i flera veckor. Det pickade på så snabbt, så snabbt.
    SÅ skönt att bara kunna få en bekräftelse på att liten därinne lever och mår bra.
    Magen börjar dessutom bli hård och putig längst ner. Det känns verkligen jättebra.
    Går in i v 16 idag. :)

• LisaVäntar

Grattis javisst!! Vad dramatiskt med akut snitt!

Usch, förstår känslan Mimmi.. Hoppas du lyckas koppla bort det och kan tänka på annat under semestern. 3 år sen vi började också nu! Ska ni iväg på semestern nåt?

Kollat tappen idag, otroliga 62 mm!!! Så nu har jag inga fler planerade läkarbesök, bara lite extra bm besök, känns jätteskönt! Och RUL på torsdag :)

Grattis KMW! Mysigt att få höra mini :) då är du exakt 2 veckor efter mig bara!

• Dag och natt

Ååååh GRATTIS Javisst!! Så härligt att hon äntligen är här med er nu! {#emotions_dlg.flower}
    Hoppas att du mår ok trots akutsnitt!

LisaVäntar: Åh vad mysigt att du känner sparkarna! Det är en sån härlig känsla. Själv satt jag på ett möte idag och såg hela magen guppa till rejält tre gånger och började undra om han försökte ta sig ut! Skrattande Det blev ingen spec-mvc för oss eftersom flödet såg bättre ut senaste gången (dock inte helt ok), men jag ska till BM nu på onsdag och den 5 juli har vi nästa TUL. 

Vad har ni för planer över midsommar? Vi åker hem till mina föräldrar. Fyra veckor kvar att jobba... Börjar känna mig tung om magen så jag önskar att jag var färdig med jobbandet redan nu.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 27+ BF 11 sept
  • plutten02
    Odetta skrev 2012-06-18 19:29:20 följande:
    Nu har plutten varit tyst...hoppas hon snusar bebis
    Nä har bara inte varit vid datorn idag... Ingen bebis här ännu. Var ute och gick en sväng förut och mycket SD och molverk i nedre delen.

38+5 i morgonGlad
  • plutten02

Blir nog ingen bebis innan BF iallefall... Ska till BM på torsdag då jag går in i vecka 40 Glad

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma