• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Javisst

Vad gulliga ni är allesammans! {#emotions_dlg.flower} Vi mår jättebra allihopa och Klara var pigg och mådde bra när hon kom ut. Vi låg kvar två dygn på BB då de ville ha lite extra koll på henne (och även mig iom snitt) men nu är vi hemma och börjar få lite egna rutiner. Hon är så fin!

Spännande plutten, när som nu...!    

Hur går det för er alla? Har missat en del nu senaste tiden. Några VUL/UL/RUL/TUL på gång?  
  • Dag och natt

Håller tummarna för plutten att det ska sätta fart nu - vilken fin midsommarpresent det vore!

Men vilken otroligt fin liten tjej ni har fått med er hem Javisst!! Hon är verkligen bedårande!! Solig 

Här hade vi BM-besök idag, bt 125/80, hjärtslag 145, SF-mått 27-28. V 28+0 idag! Har eg TUL den 5 juli men är då bara i 30+1 och det var meningen att jag skulle vara 32 då, så jag måste ringa och ändra tid och senarelägga en vecka (för sen åker vi bort).  

Glad midsommar till er om vi inte hörs mer innan dess! Vi åker hem till mina föräldrar och blir där hela helgen och planerar den kommande köksrenoveringen.  
    Hoppas att ni alla får det jättebra!! Kramar! 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 28+ BF 11 sept
  • Odetta
    Javisst skrev 2012-06-20 19:37:48 följande:
     Vad gulliga ni är allesammans!  Vi mår jättebra allihopa och Klara var pigg och mådde bra när hon kom ut. Vi låg kvar två dygn på BB då de ville ha lite extra koll på henne (och även mig iom snitt) men nu är vi hemma och börjar få lite egna rutiner. Hon är så fin!

Spännande plutten, när som nu...!    

Hur går det för er alla? Har missat en del nu senaste tiden. Några VUL/UL/RUL/TUL på gång?  

Nämen sötaste då, vad fin hon är javisst!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • M I M M I

Åh vad hon är fin Javisst! Välkommen till världen lilla Klara!!

Håller tummarna plutten för att det snart sätter igång!

Glad midsommar natt och dag, och alla andra med så klart :)

Kram

• LisaVäntar

Så fin hon är javisst!!! Ser så flickig ut fast hon är så liten.. Kommer bli en hjärtekrossare som min morfar skulle sagt ;)

Jag har RUL idag, så nervös så jag nästan spyr och gråter.. Bra, produktiv dag på jobbet! Ska inte vara där förrens 15.30, kommer hinna avlida innan dess!

• M I M M I

Åh, kram Lisa!! Du ska se att allt är bra, ni har väl sett bebisen några gånger nu? Håller tummarna stenhårt!! Var snäll mot dig själv idag gör bara det du känner att du orkar med!

Stor kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma