• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • rontgensyrran

Hej tjejer.

Har inte vart online på ett tag och märker att jag inte har en chans till att läsa i kapp er flitiga skrivning!

Välkommen MTC79! Härligt att se dig här. Du var ju den enda som var kvar nästan från trådstart eller hur?

Happiness hur har det gått på VUL? Var det UL eller VUL du var på?

Kram på er andra

• MCT79

Hej rontgensyrran! Om jag var med från start vet jag inte, jag tror inte det men bra länge iaf.....  Leve Rosenrot! ;)

• Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-08-30 15:16:08 följande:
    Jag träffade henne aldrig på mottagningen sist utan bara på akuten.. trodde bara det var där hon var men de kanske cirkulerar.. jag vet inte.
    Man skulle säkert kunna få tag i nån annan, min gissning är att de redan vet dock, fick lite sympatiserande blickar när jag väl blev inlagd.
    Hon skulle sätta nål på mig då och klarade inte av det, jag tror att hon blev skitstressad över att hon nonchalerat mig i 4 veckor och det visade sig vara ett utomkveds... men inte sjutton verkar det som hon lärde sig nått heller..
    ha ha ha kunde hon inte sätta nålen, byt jobb!
    Idiot kärring... fy för såna får jag säga...
    Men bra iaf att du nu fått en bättre. Kram
    Längtan efter liten är stor
  • kajsalisa

Oj vad ni skriver flitigt tjejer. Härligt!! Välkommen hit MCT. Underbart att se dig i den här tråden. Stor kram!

• Mabaja
    MCT79 skrev 2010-08-30 13:03:02 följande:
    Jag bor mer i Västerort! Bro! Nästan i Uppsala län... man vill ju inte bli för mycket 08... ;)
    Bro är väl inte helt tokigt? :) Jag bor ju i Bålsta, och här blir jag kvar! :)
    MCT79 skrev 2010-08-30 15:56:10 följande:
    Hej rontgensyrran! Om jag var med från start vet jag inte, jag tror inte det men bra länge iaf.....  Leve Rosenrot! ;)
    Jag blev också gravid tack vare rosenrot, tog extra starka! :) Idag sitter jag som en strandad val.. Eller inte riktigt, ska ju faktiskt iväg och köra bodypump om en stund! :)
  • Dag och natt

Vad kul att läsa att några av er bor nära Sthlm, jag bor i Sundbyberg! Vi letar faktiskt hus men det går himla trögt. Så nu tittar vi lite halvt på lägenheter också så att vi åtminstone hinner få det större innan den lilla förhoppningsvis vill titta ut. 

Tittar just nu på Polarpriset, och funderar - kronprinsessan Viktoria har inte en så åtsittande klänning idag och på alla bilder höll hon blombuketten för magen... Visst är det lite roligt att spekulera i om det bor en liten i hennes mage nu? Skrattande 

• Mabaja
    Dag och natt skrev 2010-08-30 17:52:21 följande:
    Vad kul att läsa att några av er bor nära Sthlm, jag bor i Sundbyberg! Vi letar faktiskt hus men det går himla trögt. Så nu tittar vi lite halvt på lägenheter också så att vi åtminstone hinner få det större innan den lilla förhoppningsvis vill titta ut. 

Tittar just nu på Polarpriset, och funderar - kronprinsessan Viktoria har inte en så åtsittande klänning idag och på alla bilder höll hon blombuketten för magen... Visst är det lite roligt att spekulera i om det bor en liten i hennes mage nu? Skrattande 
    vissa påstår att hon är gravid. att hon blev det på smekmånaden. :)
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2010-08-30 17:35:51 följande:
    Bro är väl inte helt tokigt? :) Jag bor ju i Bålsta, och här blir jag kvar! :)
    MCT79 skrev 2010-08-30 15:56:10 följande:
    Jag blev också gravid tack vare rosenrot, tog extra starka! :) Idag sitter jag som en strandad val.. Eller inte riktigt, ska ju faktiskt iväg och köra bodypump om en stund! :)
    Nej jag gillar Bro!  Bålsta är också trevligt, det lilla jag har sett! Vad roligt då är vi ju "grannar"... :D

Jaaa... angående rosenrot.. jag funderar på att säga upp mig som sjuksköterska och börja missionera för rosenrot runt om i landet... nyfrälst och så!
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2010-08-30 18:22:36 följande:
    Nej jag gillar Bro!  Bålsta är också trevligt, det lilla jag har sett! Vad roligt då är vi ju "grannar"... :D

Jaaa... angående rosenrot.. jag funderar på att säga upp mig som sjuksköterska och börja missionera för rosenrot runt om i landet... nyfrälst och så!
    Jepp grannar som vi är! haha.

Jag är också frälst, kommer prova det även nästa gång jag hoppas på att bli gravid! :)
  • Cat79

MCT79: Välkommen hit. Detta är en positiv tråd så det kommer att gå vägen även för dig. Du är ju en bra årgång om du är 79:a :)

Happiness: Väntar med spänning de glada nyheterna.

KRAM

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma