• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • M I M M I

Vad härligt små bustroll!

Lisa jo det går ganska bra, har accepterat att jag inte kan göra något åt den långa väntetiden. Fokus är nu på att äta bra och kanske tappa några kg innan..

• LisaVäntar

Bra Mimmi :) ta bara hand om dig, din tur kommer!! Sommarlov från verkstaden är nog hälsosamt, även om det inte var självvalt.. Håller så hårda tummar för att det tar sig till hösten!! Tänk en liten sommarbebis till nästa år :) :)

• SmåBustroll

Tack Mimmi.  Så skönt att det känns som du kan njuta lite av sommaren också  Skall hålla tummar och tår allt jag kan till hösten sen!!!
    Kram  

• Cat79

Grattis Plutten (tror ej jag grattat... annars blir det dubbelt)

Tack för era gratulationer om min graviditet... försöker inte tänka så mycket och hoppas nästa veckas VUL visar väl.

MIMMI: Tänker så mycket på dig! Jag önskar så att det blir bebis snart, ni har ju väntat så länge.... Vi fick vänta 4 år på en frisk dotter så er tur kommer med Flört  KRAM

• M I M M I

Tack snälla Cat!! Ja jag hoppas att det kan bli vår tur snart, trött på det här nu!! Jag håller tummarna stenhårt för bönan i din magen!

Kram

• Together90

Och jag är gravid i vecka 26+1, jag har också massa kvar att fixa. Tvilling pojkarna får stanna i ungnen minst 10 veckor till tycker jag ;)

Http://treblirfem.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || Gravid med tvillingar efter många upprepade missfall
  • 3 barns mamma84

Spännde och grattis till er som fått bebbe

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • SmåBustroll

När jag var hos BM med förra barnet så fick jag höra hjärtat i vecka 13+ något. Nu kommer jag vara i 12+4 och hoppas få höra. Tror ni man hör så tidigt? Vi såg ju bebisen med hjärta och allt kalasbra med UL på magen redan i vecka 8, så då borde det väl gå att hitta hjärtat nu med dopler. De funkar ju typ samma....

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma