• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Odetta
    Mamma till W skrev 2012-10-14 17:04:46 följande:
    Hej alla. Var längesen jag skrev nu! Men följer er i tråden!

Jag har plussat, helt oplanerat! Så går det vägen blir det en w3 i sommar! Hade dock ett mf i aug (också det väldigt oplanerat).

Haha, GRATTIS!!!!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ www.mindoula.nu
  • Bjornis
    Mamma till W skrev 2012-10-14 17:04:46 följande:
    Hej alla. Var längesen jag skrev nu! Men följer er i tråden!

Jag har plussat, helt oplanerat! Så går det vägen blir det en w3 i sommar! Hade dock ett mf i aug (också det väldigt oplanerat).
    Stort grattis till plusset! En trea!
  • Mabaja

Tack alla! Helt galet med tre på 2 år och 8 mån men det får funka helt enkelt om det går vägen!

• acure

Här har det börjat blöda igen, visserligen gammalt blod men tillräckligt för att jag ska bli nojjig. Kanske ett tecken på att jag var uppe och grejade för mycket igår? :(

• disturbed

Acure; Är det brunt? Då är det nog "bara" rester som kommer ut, eftersom du har haft en blödning innan.. Jag hade också massa brunt emellanåt när jag haft mina blödningar.. Blir de färskt rött igen skulle jag kolla upp det dock :) Kram!

• MCT79

Oj oj Mamma till W! Ni får skaffa er en annan hobby än att ligga... ;) grattis!

Mimmi, kraaaaaam!

• LisaVäntar

Brunt är ju ändå bra, men jag hade tagit det som ett tecken att ta det lite lugnare.. Det är skitsvårt och aptråkigt, men viktigt!

• LisaVäntar

Ja!!! Jag ska få göra ett VUL idag och se hur landet ligger! Hoppas att det antingen (helst) har stängt sig, bebis vänt sig och jag får åka hem eller att jag har öppnat mig mer och bebis får komma ut.. Sover i snitt 2 timmar per natt och har så förbannat ont! Sjukhussängar gör inget gott för foglossning och en redan förslappad kropp :-/

• M I M M I

Tack MCT!! Kram till dig med!

Pratade med kliniken, har fått tid för återförande av vår eskimå i v 47, lite berorende på hur cykeln blir nu efter behandlingen. Snälla håll tummarna för att den klarar upptiningen och vi får den chansen! Annars får vi börja om med alla hormoner på nytt, då blir nog äp tidigast i februari...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma