• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • KMW

Ursäkta dum fråga, men vad är sabaton?
    Jag och en kompis drar igång med vänta-barn-vattengympa imorgon. Det ska bli najs!

• Mabaja

Sabaton är ett rock/metalband... Sångaren är från Falun och kände honom för många år sen...

• KMW

V 33 och koll hos bm imorse. Allt såg bra ut och inget problem med tillväxtkurvan här inte. Näpp, det har jag tagit igen med råge. Gått från att ligga under medelkurvan till att nu ligga över. Hej å hå!!

• SmåBustroll

Så skönt att allt såg bra ut KMW. Härlilgt när det är så! Trevligt med bra tillväxt, men det blir lite tungt också

Själv så är jag mkt nöjd med helgen  Vi sa bägge ja och prästen och cermonin var bra! Kalaset efteråt blev kalasbra och barnen skötte sig exemplariskt med sina barnvakter. Laddade med Mariekex, böcker och dvder så höll de till i ett eget rum vid sidan av. Då inte O såg mig, så gnällde han inte heller. Tydligen sov de även bra på natten (jag och maken sov på hotell!! Lyx!) . 

Skall se vad det blir för bilder allt eftersom här med. Tog ju inga själv, utan vänner som gjorde. Skall kolla om det dyker upp några bra här allt eftersom! 

• Cat79

KMW: Skönt med tillväxt :) Ska mäta ons,... Småbustroll: grattar här t lyckat bröllop!

• LisaVäntar

Grattis småbustroll! Kul att det blev lyckat!

Vecka 36 (35+0) idag!! Och sista bricanylen tagen igår så nu får vi se hur kroppen reagerar.. Varit hos bm idag, allt bra men skrutt har fortfarande rumpa ner så minsta lilla måste vi in till förlossningen så det inte hinner gå för långt!

Hur går det med blödningarna acure?

Hur mår alla andra här?

• Mabaja

Jag mår bra! Inga direkta gravsymptom förutom trött och utebliven mens! Känner visserligen av fogar och halsbränna...

• LisaVäntar

Hur långt hade du kommit? Skönt att inte känna det så mycket, de första tre månaderna är ju sådär kul annars..

Här står det stiiiiiilla! Samma sekund som jag slutade med medicinen slutade sammandragningarna och molvärken också.. Snopet!

• Mabaja

Lisa: jag är bara i v 7! Deppig och fogarna är mina gravsymptom numera! :) med w1 kände jag fogarna först i v 12! Men annars så...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma