Plus igen efter mf/ma
Tack vänner! Jag hoppas såå det ser bra it i morgon!
Telge prova i trådarna för de som har fått sina små, kanske de har större koll..
Tack vänner! Jag hoppas såå det ser bra it i morgon!
Telge prova i trådarna för de som har fått sina små, kanske de har större koll..
Ja precis Telge
Sofy, nej inte än.. Men tar 1/3 barnalbyl per dag
Tack söta ni!! Ja i morgon vet vi..
Tack så mycket!!
SoMa halv tolv... Tack för ditt stöd!!
Tack snälla pixan!!
SoMa jag har bara tur!
What!!? Vad va ordet? Blä mår illa av nervositet!!
Det gick inte. Ska skrapas på tisdag. Jag håller tummarna för er andra!
Tack alla fina för ert stöd o era tummar under se här veckorna! Det har betytt mycket! Nu vill jag bara ha skrapningen över, är lite nervös över den, så vi kan börja läka igen... Tänker försöka fokusera på bröllopet o resan som är om några veckor. Jag hoppas på att jag har slutat blöda tills dess att vi åker, den 21 nov, vad tror ni om det?
Vi blev lovade mer hjälp av min mf-dr vid nästa graviditet, trombyl o progesteron. Har ju självmedicinerat med barnalbyl o progersteronsalva då ingen dr velat hjälpa mig med detta, så det känns skönt! Dock känner jag mig inte redo känslomässigt än för en ny graviditet. Har tid för startsamtal för Ivf nu på ons, ska ringa o prata med dom idag, förmodligen vill de skjuta upp det nu, har ju liksom ingen koll på hur mina menscyklar kommer se ut...
Jag önskar er alla stort lycka till med era graviditeter!! Jag håller tummarna stenhårt! Kikar säkert in här ibland för att se hur det går för er..
Leaeva underbart att höra att alla tre mår bra!! Jag håller tummarna hårt hårt för att det ska fortsätta så!!
Stora kramar till er alla, fina fina ni!