Plus igen efter mf/ma
Jag har skickat ett sms till dr mobil (har en speciell för oss i studien), men inget svar...
Jag har skickat ett sms till dr mobil (har en speciell för oss i studien), men inget svar...
SoMa jag tror också att du hade fått en ny tid snabbare om de var oroliga.
Tack leaeva! Hur orkar du bry dig så mkt om oss andra i vår oro när du har fullt upp? Fina du!!
Oj sorry mabaja, ja vilken tur!
Nu har han äntligen ringt! Hcg hade stigit en del på 2 dagar (2000) men dr hade gärna sett att det hade stigit ännu mer. Men han sa också att när man har så höga nivåer planar ökningen ut, så det behöver inte va ngt fel. Fått ny tid för Vul nästa torsdag. Så får fortsätta leva i ovissheten en vecka till. Då hoppas jag verkligen att vi kan få se ett levande foster!!
Hej tjejer! Jag har haft en kanonhelg! Blev möhippad igår :D hur kul som helst! Så idag har jag mest legat i soffan, trött o nästan bakis. Promenerat i skogen med hunden i sambon, o nu på kvällen har vi varit hos svärmor o planerat lite för bröllopet. Ska gå o lägga mig, är sååå trött!
Hoppas ni andra mår bra!!
KRAM
Inte jag heller! Men hoppas det kommer! Vi dansade kangkang, gjorde lite uppdrag på stan, red nordsvenskar (många valde att åka vagn istället) åt gott i avslutade kvällen i ett badhus som hyrts endast åt oss! Sååå himla härligt, har världens finaste vänner!
lycklig!! Dessutom hann jag inte tänka på eller oroa mig knappt alls för graviditeten.
Sötnosen!! När var det du ska dit igen?
Möhippan var jättekul!!
Konstigt nog känner jag mig lugnare sen samtalet med läkaren i fredags. Nytt Vul på ons morgon, den här gången hos min andra gyn. Hoppas på att de har en bättre maskin, i att vi får se ett levande foster!! Är i v 7+0 nu tror jag..
Tessa varmt välkommen hit!!
Grattis till v 17!!
Javisst, förstår precis hur du känner! Känner likadant inför mitt Vul på ons. Men det SKA gå bra för oss!!!
Tror leaeva skrev här i helgen?
Tack sötnos!!
Skönt att höra leaeva!