Plus igen efter mf/ma
Haha, ha du har rätt plutten :)
Åh va mysigt missT, inte så himla långt kvar ändå! Har ni några namnförslag ännu?
Usch ja, i morgon vet vi..
Haha, ha du har rätt plutten :)
Åh va mysigt missT, inte så himla långt kvar ändå! Har ni några namnförslag ännu?
Usch ja, i morgon vet vi..
Jättefin mage!!
Tack SoMa!!
Tack gumman! Har en stor klump av oro i magen :(
Vi fick se ngt på Vul, tyckte vi kunde se mer än förra veckan, i ev ngt som pulserade. Dock är fostret ej så gammalt som vi trott (om man räknar på sista mens. Men jag vet att äl va senare, så tror det kan stämma)
Fick en bild på den iaf, en liten grå klump :) nytt besök hos min andra läkare i morgon em, då blir det ett Vul till.. Får se vad han säger.
Han sa bara att det ev var ett pulserande. Tror det va för tidigt... Lite konstigt, testade aldrig på bim utan bim+2, fick starkt utslag då... Men äl var några dagar senare än beräknat... Så hoppas det stämmer!
Tack söta ni! Hoppas att morgondagens besök kan ge oss lite större visshet! Har sett fram i en veckas tid mot att få berätta för mina föräldrar, men som läget har varit har det inte känts så kul.. O jag vill köpa mig en gravidtidning :)
Kram på er
MCT fyy va läskigt!! Men så skönt att det inte va någon fara!
Duktigt mabaja!! Själv ligger jag i soffan :) vi har bröllopsplanerat lite, så iaf gjort ngt meningsfullt ikväll..
Härligt plutten!! Jag vill också gärna se fler test! Har ju precis tagit mitt sista (tror jag!) så får njuta av era istället! :)
Hoppas det går bra ändå mabaja!
Grattis här med plutten!!
Om det ser bra ut på Vul i em ska vi åka hem till mina föräldrar o berätta! :)