• FruW

Plus igen efter mf/ma

Hej!
    Kul ett se att den här tråden finns, inger hopp! Sitter o väntar in mitt andra mf, hade ett tidigt mf i augusti och är nu i vecka 6. Har en tid hos gyn om ngn timma, jag blöder, har gjort det av och till i 2 veckor nu, men nu blöder jag mer än tidigare, så har inte mkt hopp.. Men jag hoppas att jag kan hoppa in här i tråden som lyckligt gravid snart!

Grattis till er alla o stort lycka till! Är det någon som har bra tips på hur man hanterar att gå vidare efter sina mf och kunna glädjas över nya plus så är jag tacksam!

//Mimmi

• FruW

Tack vad snälla ni är! Att ni är här inger hopp! Grattis till alla era plus och ska hålla tummarna för att ni snart har era bebisar hos er!

För mig gick det som väntat i dag, konstaterat mf, mitt andra på raken. Så det blir till att låta allt ha sin gång, och hoppas på att kroppen snart kommer igång igen, så att vi kan fortsätta att jobba på vårt efterlängtade barn.. Skönt ändå att få bekräftat vad jag redan visste! Joinar den andra tråden - tack!

• FruW

Hej!

Hoppar in o gör ett litet "studiebesök" i er tråd, hoppas det är okej! Fick mitt 3 mf i veckan, väldigt tidigt dock.. Behövde lite uppmuntran från tjejer som kan visa att det kan gå vägen trots flera mf, så jag kikade in här, nu känner jag mig mkt mer hoppfull om att även jag o sambon ska lyckas få en liten någon gång... Tack tjejer - o stort GRATTIS till era graviditeter!

Kram Mimmi

• FruW

Hej flickor!

Gör ett gästinlägg i er tråd, hoppas det är ok! Läser här ibland då ni inger hopp!!

Happiness - på ikea har dom jättebra laptop-dyna, finns i svart o vitt, för ca 100 kr, har en hård plastskiva man ställer datorn på, fylld med en bean bag under till, som man kan ha i knät. Blir inte alls så varmt då, kanske vore något för dig?

• FruW

Hej tjejer!

Ursäkta att jag kapar er tråd en minut! Skulle bara vilja ställa en fråga till ODD och jag antar att hon har bättre koll på plustråden Flört (försökte inboxa dig men har inte tillgång till ditt konto, så jag hoppas att du kanske ser det här,.) Jag är jättesugen på att testa temp-metoden, men kan inte hitta en termometer som visar 2 decimaler ngnstans. Har du något tips?

Stor kram och lycka till till alla sköna brudar här inne! Såg att det närmar sig BF för någon av er, härligt!!

• FruW

Hej tjejer!

Är inne o läser i er tråd i förhoppning att själv få hamna här snart.. Såg Sofys skrämmande inlägg i morse, men varit på jobbet hela dagen o då kan jag inte skriva här (men läsa bara liiiite kan jag Flört) Sofy - oj vad du skrämde mig, blev så nervös för er skull! När jag sedan läste om resultatet, såg bilderna och hur du berättade för sambon blev jag jätteberörd - hela jag fick gåshud och kunde inte koncentrera mig alls på jobbet på en lång stund! Det är här magiskt tjejer, en efter en plussar vi, blöder, blir ledsna och rädda och så går allt så himla bra!!! Är så lycklig för er skull!

• FruW

Sofy - ett Lassefan kanske? Jag hoppas verkligen att vi snart är där allesammans med söta små bebisar i famnen!

• FruW

Gör ett gästinlägg i tråden då jag ser att ni fått tillökning!! Glad

Stort GRATTIS Mabaja till en liten tjej, såå kul att höra!! Skönt också att allt gått bra!
    Många kramar från mig

• FruW

Kikar in i er tråd o säger GRATTIS LALLAN!!! BabyBaby Fantastiskt, tänk att få två små bebisar!!

Skickar en kram till er andra, graviditetskrämpor eller inte..

//Mimmi

• FruW

Havsklippan - stort grattis på födelsedagen o välkommen över till "andra sidan"! Flört Hoppas du har en härlig födelsedag o att du får världens bästa present i morgon med bra testresultat!

Kram till dig o till er andra kämpar
    //Mimmi

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma