• FruW

Plus igen efter mf/ma

Åh SoMa va fin hon är, hjärtat!!

• FruW

Nu har jag ätit en blodig biff i druckit ett glas rött, får göra vad jag kan.. Gott va det iaf!

• FruW

Hej tjejer!

Ville bara säga att jag lever! Livet rullar på, ibland känns allt som vanligt, ibland bara storgråter jag. Konstigt nog känner jag mig helt ogravid nu! Lite nervös inför tisdagen, men ska bli skönt att få det överstökat!

Fick skjuta upp startsamtalet för IVF´en en vecka, skönt! Skulle annars ha det dagen efter skrapningen..

Ser fram mot bröllopet, resan, jul och nyår. Förhoppningsvis är vi redo i januari för nya försök!

T'änker på er, och kommer fortsätta läsa här inne emellanåt, kan inte släppa er riktigt! Flört

Kram från mig

• FruW

Skickar en stor kram till dig MCT! Du kan inte be din chef om ett nytt samtal, säga att du inte är nöjd med ert förra o att ni behöver prata igenom det igen?

• FruW

Det är ganska ok, trots allt. ska bli skönt att få skrapningen gjord. Känns dock jobbigt att gå tillbaka till "ogravid".. Jag tog med sambon till dagens kuratorbesök, var nog bra för oss båda. Det verkar som om även han kommer vara hemma från jobbet ett par dagar.

Ngn som vet när man behöver ha läkarintyg att lämna till jobbet? Gick hem vid lunch i torsdags, tänker va hemma veckan ut, om jag orkar. Tror det kan vara bra att samla lite kraft.

• FruW

MCT nej, jag har bara sagt att jag ska opereras idag o behöver vara hemma ett tag, inte varför. Har inte den mest empatiska chefen, o tycker inte att han har med det att göra.. Men ska be om ett intyg iaf...

• FruW

Nu ska vi strax åka till sjukhuset, har tid halv 2.. Hungrig i ont i huvudet, ledsamt men ska bli "skönt" att få det gjort...

Lycka till i dag flickan fin!!

Kram från mig

• FruW

Hej!

Nu är jag vaken ;) det har gått bra, var lite jobbigt när jag vaknade efter op, blev så tydligt att det är över nu... Personalen var toppen, har inte direkt ont heller. Pratade med min mf-läkare, han gjorde skrapningen, i nästa gång vi blir gravida kan han hjälpa oss med trombyl o progesteron, så det känns skönt! Han tyckte också att vi inte skulle ge upp hoppet.

Känns skönt att jag fick skrapning, hade inte orkat med de andra metoderna just nu. Har köpt en stor påse godis, hemma väntar lite sköna filmer o soffan, ska bara vila hela kvällen. Sen blir det fullt fokus på bröllopet, barn får vänta några månader.

Grattis flickan till lyckat Vul, du ska se att det ser bra ut nästa gång!

Kram från mig

• FruW

Tack snälla ni!! Jag mår faktiskt bättre än väntat, har inte behövt ta några extra smärtstillande tabletter.

Leaeva hur mår ni o de små??

Vet ni vad som kom på posten idag? Ett jättefint scrappat kort med en stor chockladkaka i!!! finaste MCT, tack ska du ha!!!!

• FruW

Förlåt flickan för mitt grattis! Jag förstod inte vad det innebar, har inga egna erfarenheter av rul. Jag förstår att du är jätteorolig! Jag hoppas att allt ser bra ut nästa gång o att ert barn är fullt friskt!

Ber återigen om ursäkt om jag sårade dig!

Stor kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma