• FruW

Plus igen efter mf/ma

:) MCT vid kvart över fyra. Hoppas förkylningen snart är över, min har hängt med i snart 2 veckor..

• FruW

Grattis Telgebo! Vad ska hon heta? Har dina andra barn fått träffa lillasyster än?

• FruW

Sitter fortfarande o väntar på att läkaren ska komma...

• FruW

Ca 6 mm, kunde inte tydligt se om det famns hjärtslag eller ej. Har lämnat mer blod, ska få besked i morgon... Den har iaf vuxit, alltid något! Vad tror ni?

• FruW

Haha, ja jag undrade vad det var för skumt folk som ville bli vän med mig! ;)

Tack för ert stöd!! Har sovit kasst, drömt massa skumt, o är helt övertygad om att det är kört.. Kommer bli en lång dag det här!!

• FruW

Ni har fullt upp ser jag! ;)

Mobilen ringde på lunchen, dolt nr... Hjärtat stannade o jag flög ut ur lokalen för att kunna prata ostört... Det var bara kuratorn som ville boka om en tid...

Jaja, han ringer väl i kväll... Bara vi får ett positivt besked! VILL INTE behöva ta de där tabletterna, o VILL INTE tillbaka till vi som väntar på plus-tråden! Även om det är jättetrevligt där med!! Vill få fortsätta vara gravid o hänga här!!

Så ni vet...

• FruW

Åh jag hoppas ni har rätt! Tycker vi bestämmer att ni får bestämma!!

Skönt leaeva att de små trollen är kvar i magen fortfarande!

• FruW

Åh vilken fin mage du har!!! Har vuxit en del sen vi sågs :) jag vill se nakenbild, jag vill jag vill!!!

• FruW

Hej tjejer!

Läkaren ringde till slut.. Mitt hcg har stigit till 19000, var 13000 i fredags... Så, hoppet lever iaf :) nytt besök är inplanerat till på torsdag, då hoppas jag att allt ser bra ut o att vi får se ett hjärta slå!!

Ska försöka behålla den här känslan fram till torsdag! Hoppas ni får en fin helg! För oss väntar svensexa för blivande maken o valpkurs för mig o vovven :)

Kram!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma