• FruW

Plus igen efter mf/ma

SoMa ja vad gör man? Klarvakna både jag o sambon mellan 3-4,30 i natt.. Då är det jättebra att wordfeuda :)

Jag mår över förväntan faktiskt. Inte ont, blöder yttepytte. Däremot har skräcken över att det här kanske aldrig kommer att gå angripit mig.. Jaja, det ska väl gå det med..,

Visst var det fint av MCT!

• FruW

Hur mår ni tjejer?

I dag har jag varit hos frissan, klippt o färgat håret så det ska vara fint till bröllopet. Var såå skönt att bara sitta där, läsa skvallertidningar, bli ompysslad, prata bröllop... Glömde för en stund bort vad som har hänt, kändes bra!

När jag kom hem o stod i tvättstugan o vek kläder slog sorgen mig hårt i huvudet igen, antar att det är så här det kommer att vara ett tag fram över...

• FruW

Japp, nästa helg! Helt otroligt, har gått så fort! Snart får jag äntligen bli hans fru!! :) är såå lycklig över det! Kommer storgråta under vigseln...

• FruW

Ja det hade du, nästa lördag är det dags! :)

• FruW

Leaeva tack vännen för dina tankar o pepp!! Så skönt att höra att dina små mår bra och att ni snart kan få komma hem! När du orkar vill vi gärna se bilder på godingarna!

Stor stor kram

• FruW

Men MCT!! Inget bra alls! Vad beror detta på? Inte bältet va? Hur mår du nu? Stor kram!

• FruW

Åh bad skönt flickan fin, stort grattis från mig!

• FruW

Åh vad härligt SoMa med såna sparkar!! :)

Var på Ivf-enheten i går, vår behandling planeras att starta kring nyår med äggplock i mitten av februari :)

• FruW

Hoppas allt ser bra ut MCT!! Kram till dig i er andra

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma