• FruW

Plus igen efter mf/ma

God morgon! Tack för dina tankar igår havsklippan! Var på sjukhuset från kl 8 igår, tre doser senare hade inget hänt, så kl 15 fick vi åka hem med fler tabletter... Vid 19 någongång drog det igång med besked. Två timmar senare började det klinga av, då hade jag fått lite feber o var supertrött.

Har sovit ok i natt, vaknade dock mitt i natten alldeles svettig, så febern har nog hållt i sig under natten.

Ska ringa sjukhuset idag, får se om de vill att jag ska komma in på koll idag..

Jag tycker dina tårar igår var helt förståeligt! H-G Bengtsson är ju STOR, o ännu större är det att hästsporten fick ett sånt fint pris!!

Hästnörd.... :)

• FruW

Skönt MCT, eller kanske inte skönt då, men bra att han vuxit till sig! Inga andra nyheter?

• FruW

Mina tunnar är stenhårt hållna för er havsklippan!!!

Blä, kom precis hem från läkarbesök. Var eg ett långskott, ville fråga min andra läkare om det fanns något mer vi kunde göra. Svaret va väntat, ge inte upp hoppet, håll tummarna. Ta trombyl redan vid plus, o det kan va bra att fundera över alternativen.. Samt testa Ivf o gå gärna och prata med psykolog.

Så, ska ringa till en homeopat, kan ju inte skada.

Sen är det godis o film i soffan resten av dagen. I morgon ska jag jobba, måste komma upp ur mitt svarta hål nu..

• FruW

Tack pixan! Fick en tid den 31 januari, ska bli spännande! Har fått homeopatbehandling när jag var liten, med goda resultat, så jag hoppas på det nu med. Du har inte funderat på att testa igen?

• FruW

Havsklippan jag är med er i tankarna!! Kram vännen

• FruW

Havsklippan hur går det??

När jag spöar er är det ren tur, tycker ni vinner över mig mest hela tiden :)

• FruW

Åh vad jag blev glad o lättad nu, kära havsklippan detta är underbara nyheter!!!

Kram på dig!

• FruW

Havsklippan jag är såå glad för er skull! Sekundrarna (läs timmarna!) man väntar medan de letar är fruktansvärda!!

Jag börjar sakta men säkert kravla mig upp ur hålet, måste det känner jag. I morgon hoppas jag på jobb, lite mjukstart med 2 dagar sen helg. Vet inte hur jag ska göra med kollegorna, om jag ska förklara varför jag har varit borta. Känner mig inte särskilt stark just nu, inte som vanligt, så jag vet att jag kommer inte orka konflikter o så på jobbet.. Får se hur det blir, vill inte göra en grej av det, men kanske bättre om mina närmsta kollegor vet? Hur har ni tänkt kring sånt här?

Skönt att du börjar må bättre Mabaja!

Kram från mig

• FruW

Hörrni, har ni kollat era inboxar? Byt signatur!!

Kram

• FruW

Men om mensen redan är sen Telgebo, då måste du ju kunna testa redan nu!? Vill inte va moraltant, men det finns ju " värre saker" än en graviditet att få vid oskyddat... Kanske bra att gå o kolla dig så du inte fått någon sjukdom...

• FruW

Telge man kan tyvärr inte lita på folk när det gäller sånt där.. Man kan ju ha en sjukdom man inte ens vet om, o killar har ofta inte lika mkt symptom som vi tjejer får av an könssjukdom. Så var rädd om dig själv, gå o testa dig o skydda dig vid tillfälliga relationer så slipper du oroa dig för både graviditeter o sjukdomar..

• FruW

Åh vilken fin vagn! Marinblått är jättesnyggt!

Telge du har bara 2 alternativ, antingen testar du dig eller så gör du det inte. Svårare än så är det inte. Ju förr desto bättre kanske så du får veta... Ibland har det räckt att testa för mig så kommer mensen...

• FruW

Jag håller med ODD Telge, testa dig så du vet om du är gravid eller ej, gå till gyn o kolla dig för sjukdomar, se till att skydda dig nästa gång och fokusera på att må bättre så att du får träffa dina barn mer!

• FruW

Jag tycker att odds ord var både kloka o välmenande, kan inte se något annat i det. Läs igen Telge med andra ögon så tror jag du ser det med. Om du känner gravsymptom så tror jag absolut du kan testa, då har du ju hcg i kroppen, o som du säger har du ju varit gravid 5 gånger innan o känner likadant nu, så varför inte testa? Är det negativt o mensen fortfarande inte har kommit om en vecka, ta ett nytt test!

Det kan ju vara bra att få reda på en ny graviditet så tidigt som möjligt, så du har tid på dig att prata med killen o bestämma hur ni ska göra.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma