Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Telgebo;

Ja, då har väl sjukhuset tempat mig då. Jag äger inte ens ngn temp!
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-02-28 13:38:20 följande:
    Jag tolkade det som du använt dig utav FF och tempat i orolighetssyfte efter plus som jag, fattade inte att det var sjukhuset. Har man ingen kunskap så så ör det kanske svårt att hänga med vad som anses som bra hög temp.

Du behöver inte låta arg, jag har väl inte gjort dig mågot illa eller.
    Nej, det har jag inte gjort. Skapar bara onödig oro enligt mig, så de är ingen metod jag skulle använda. Min temp var ena morgonen 37,3 och en annan 36,9. Större diff än din, och han sparkar o har sig därinne, så de va inget fel här iallafall. Säger som MCT, ni är gravida tills motsatsen bevisas.

Låta arg? Jag svarade på det du skrev, hur låter man glad när man skriver då?
  • needtobreathe
    MCT;

Lycka till idag!! :D Kommer gå super!

Färnevik;

Haha nej, Devin kommer inte innan din bebis ;) Jag lovar!

Cat;

GRATTIS på er dag! Hoppas den blir mysig! :) Jadu, mycke förvärkar men annars verkar de ganska lugnt just nu, tack och lov - några veckor till får han vänta innan han kommer ;) Vagnen är så fin o som du säger är den tyvärr tom ännu, men snart så! :D
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-02-28 13:51:57 följande:
    Heeregud vad du håller på, jag ignorerar dagisfasoner och försök till provocerande från din sida.

Så jävla löjligt att skriva jag hade större diff än di, jisses. Du har ingen förståelese alls för min oro så du behöver inte bry dig då.
    Men nu får du lägga ner, provocerande? Jag har försökt peppa, men de hjälper ju inte. Du slår ifrån dig allt! Ja, min diff var STÖRRE än din och INGEN FARA, så jag menar att din diff på 37,1 till 37,0 inte heller borde vara det då.
  • needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 13:53:10 följande:
    sofy- tom är den men denna vecka + 3 dagar är den inte tom längre
    Hahaha, va? Denna vecka? Nänäää ;) Nu skojar du!
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-02-28 13:58:52 följande:
    men ursäkta mig så mycket då jag har ju skrivit att jag är orolig och bara för att det gick bra för dig beryder inte att det gör det för mig, jag har annan erfarenhet än dig så försök att förstå än att jämföra dina siffror med dina
    Vi är alla här av en anledning, jag med mina MF och du me ditt MA. Nej, man ska inte jämföra men du gör det själv hela tiden med din andra grav och man ska inte jämföra sina egna graviditeter heller.. likväl som man inte ska jämföra me andras..

Jaja, enda ja kan säga som ja sagt innan är att ja håller tummarna.
  • needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 13:59:49 följande:
    nej inte denna vecka utan du går som vanligt denna v ut men sen mån tis och ons så smäller det till
    ALLSTÅ idag mån-tis-ons-tor-fre + lör sön sen mån-tis ons sen bb
    Hahahaha, hm okej.. ja vi får se om du har rätt ;) Alltså nästa ons eller tors skulle han komma då? ;D Vaaarför tror du de? :p
  • needtobreathe
    Cat79 skrev 2011-02-28 14:04:43 följande:

Här är min Lovis snart 2 månader! Hon är betydligt piggare nu så det är skönt. Kan varmt rekommendera sån scarf som hon har på sig, jag har flera stycken och det är kanon vid dregel alt lite kräk (lättare att byta en scarf än body hela tiden).
    Men det var väl de sötaste jag sett!! :D
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-02-28 14:06:34 följande:
    ska jag sluta när det är sofy som är oförstående.
    Men ge dig nu snälla nån. Oförstående? Vad mer kan jag göra? Har försökt peppa, stötta, heja och råda dig men inget fungerar ju, du slår bort allt en dålig dag och går på alla. Vad äre jag inte förstår? Oron? "Ok, då vet jag" för jag är inte alls orolig nu eller? Jag kan säga att jag varit orolig hela graviditeten och är det än, men man får lära sig hantera den annars blir man galen tillslut.
  • needtobreathe

Äeh tjejer, jag drar härifrån! Så jävla dålig stämning här nuförtiden.

Fyfan.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma