Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 15:02:44 följande:
    Nopp han inte säga något annat att han tittar ut nästa vecka men man kan ju oxå ha fel Flörtmen det hoppas jag inte ..
    Haha hoppas du har rätt! ;) Tänkte ba om du har fler känningar på när han kan tänkas dyka upp.. om inte nästa vecka stämmer ;D
  • needtobreathe
    kajsalisa skrev 2011-02-28 15:08:57 följande:
    Sofy: Glad å se nån med potentiella kräksjukebakterier. Skulle inte tro det. Jag hade också svarat nej på den frågan och förmodligen haft dubbla halsdukar... Flört
    Hahaha, nä eller hur! Han förstod inte de ;) Han sa "De är ju bara ett dygn.." JA, ett dygn av jävulskap.. nej fyfan! Jag har kräkts mitt för ett helt liv nu o vägrar bli sjuk i vinterkräket också, känns även om de kan trigga igång mer förvärkar eller så här, så nejtack ;) Han fick inta vardagrummet o ja stängde in mig i sovrummet! :D

Ingen som vill låna honom då? Tills faran är över? Hah ;)
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-02-28 15:12:24 följande:
    Jisses Sofy.. man ska inte ställa frågor man inte vill ha svar på.....
    Hahaha, va?! Jag vill ju veta ;) Han därinne svarar ju inte.. men imorn äre MARS och dags för TUL igen, o mars har ja sagt är ok att komma..

Hahahaha, jag haaatar spyor! Fiifan. Intog han soffläge sen då? Funderade på att slänga ut min på balkongen men öppnade alla fönster istället moahaha!
  • needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 15:10:48 följande:
    Du kommer få en smärtsam värk om 3 dagar NU var jag snäll
    Jag längtar!! ;)
  • needtobreathe
    kajsalisa skrev 2011-02-28 15:17:22 följande:
    Tycker att du är lite spooky när du håller på sådär 2barnsmamma.Flört Tänk om det stämmer...
    De gör de inte, ;) I promise! Va skulle den värken komma ifrån bara sådär? Haha :D
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-02-28 15:23:52 följande:
    Citatet om att man får sörja flera ggr om man sörjer i förskott var MITT OCH INGEN ANNANS! Så då är det JAG som är jävligt elak och INTE Sötfilur! Okej????

Sen får jag väl be så himla mycket om ursäkt för att jag svarade på en fråga som inte var riktad till mig. FÖRLÅT.

Jag har lång stubin men nu är den sluuuut...  Så nu ska jag kila och göra nått annat.
    Jag har ingen stubin så jag är tyst ;) Uppdatera efter VUL! :D
  • needtobreathe
    Pancakes skrev 2011-02-28 15:30:31 följande:
    Samma här, orkar inte heller mer nu. Vi har gjort vad vi kan nu. Kram på er alla! Nu väntar härliga bilköer i Stockholms rusningstrafik, tjohoo!
    Oj, då får du massa styrkekramar för mig ;) Min stubin + rusningstrafiken är ingen höjdare, så jag håller mig undan den så gott de går ;D
  • needtobreathe
    kajsalisa skrev 2011-02-28 15:30:29 följande:

Nä, jag ska också vara tyst från och med nu. Orka!!

Tralalalaa.. när din bebis vaknar får du mysa lite me honom, hoppas han avfyrar ett leende Skrattande

Kram tjejen!
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-02-28 15:31:38 följande:
    Jag ligger också lite lågt nu, hem och baka bärkaka!
    Hurtmuffe! Bärkaka? Är de ngt me sockerkaksbotten? Annars lät de gott! :D
  • needtobreathe
    Telge;

Nu räcker det. De spelar ju ingen roll hur mycke vi stöttar, svarar, peppar o grejar. Du känner dig ändå inte välkommen och allt vi skriver är ju påhopp mot dig.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma