Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Självklart glömde jag fler saker;

Kajsa; GRATTIS på din dag! Hoppas du blir uppvaktad till tusen! ;) Skål

Prommis; TACK för alla dina inputs! Jag läser och tar åt mig även om jag är KASS på att svara! Skäms

• needtobreathe
    telgebo skrev 2011-02-25 07:25:15 följande:
    Jag måste ju vara schizo eller nåt

Jag drömde om Langos Nåt jag inte ätit på ett halvy decineium minst sagt och knappats ägnat en endast tanke åt på minst lika länge och hur i hela friden namn kan jag då börja drömma om det helt plötsligt!!??

I`m impreesed hur knäppa drömmar man kan få alltså och drömma om saker som Langos, ha ha

Givetvis så vaknade jag och kom fan inte på vd det hette, var helt övbertygad om att det började på G men kom fan inte på det så jag var ju bara tvungen att gå upp och söka runt på nätet

Fiiiiiiiifan va gott me langos!!! Jag har vart sugen på de + smörgåstårta i evigheter nu.. grr! Skrattande
  • needtobreathe

Har vart uppe sen kl 5, lämnat mannen på jobbet o köpt hem goood frulle! Ska vika massa tvätt nu o har sprungit runt o torkat alla ytor ja sett me Cillit bang med klor!! Åååh va de luktar gott.. känns som o komma in i ett badhus! Haha, älskart! Och doftspray me vanilj, yummi! Städning blev plötsligt såå mycket roligare! ;)

Sen blir de en dusch, o sen iväg o fixa lite på IKEA o babyland! Yihoo vilken bra fredag!

• needtobreathe
    Safireee skrev 2011-02-25 08:22:33 följande:
    I natt drömde jag om zombies...Hmm.. Brukar inte göra det!

Men jag mår riktigt crap idag och igår. Yr, illamående, hungrig - men kan inte äta något, darrig, konstig huvudvärk och kan inte fokusera så jag kan inte jobba eller läsa t ex. MÅSTE försöka komma på något som jag kan äta, för jag behöver ju mat! Igår satte jag i mig nästan en hel paprika. Ja, jag åt den som ett äpple. Det var allt jag kunde tänka mig. Obestämd 

Nu är jag iaf över dagen för mitt senaste missfall, så det känns skönt! Så här långt har jag inte kommit på fyra år! Går in i vecka sju på söndag.  
    Yihooooo vad härligt! Wooooonderful! GRATTIS! Skrattande

Om du inte får i dig vätska+mat så försök iallafall med vätskeersättning.. jag låg inne pga näringsbrist/uttorkning flertalet ggr i början, inge vidare!
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-02-25 08:27:10 följande:
    idag är Wilda 4 mån och 15 dagar och har 11 cm långa fötter! :) Då kan jag tillägga att hon har stora fötter. haha
    Hur låånga va dom när hon föddes? :D Våran grabb hade 6,5 cm fötter häromveckan.. hjälp!
  • needtobreathe
    mallanis skrev 2011-02-25 08:29:22 följande:
    Men sofy..... altså att du är som en duracell kanin var iof väntat och att du är uppe och städar kl 5, det är ju som det är Flört! MEN skärpning inte städar en modern kvinna på 2011 talet med KLORIN Gråteroch sen doftspray!  Miljöpolisen protesterar och rekomenderar grönsåpaCool! DET luktar gott och är effektivt utan förgifta naturen och dessutom bättre för dig och Devin!
    Hahaha nej inte KLORIN! Cillit bang me klor ;) En heeelt annan femma! :D Grönsåpa kräks jag av.. fy de luktar inte gott alltså! Bläää.. ;) Har dock neutral tvättmedel, de är väl bra ändå? Haha!
    sugarrush skrev 2011-02-25 08:34:47 följande:
    Sofy, skulle inte du vila?? Snart kommer jag och binder fast dig i soffan!
    Jooo jag vilade igår! Drömmer Idag måste jag ju fixa me barnvagnen o lite smågrejer som ska fixas så de är klart om lillskiten bestämmer sig för o komma tidigare ;)
    Pancakes skrev 2011-02-25 08:35:28 följande:
    Godmorgon! Vad aktiva ni är redan! Oj Sofy, klockan fem och uppe och städar.. Men det lät som en mysig fredag! Vad ska ni köpa för barngrejer? Skönt att vara ledig! Själv sitter jag på jobbet, har precis kommit hit och räknar timmarna tills det blir fredagsmys,

Safiree, grattis till din dag! Det är en skön känsla förstår jag!
    Jag började inte städa förrän kl 7 ;) Vi ska hämta ut barnvagnen, köpa lite grejer till spjälsängen, trådbackar, korgar, doftljus.. ja.. shopping-nerven rycker flitigt här hah! :D
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-02-25 08:39:50 följande:
    Usch, idag har jag det där trycket typ "mellan" brösten igen, det är liksom tungt, som att någon står på mitt bröst. Lite tungt att andas, lite jobbigt.

Har du så Duracellkaninen?
    Hahaha, kanske ska byta nick? ;) Japp, everyday! Vet du hur din ligger därinne? Känner du ngt vid revbenen? Min har ju sina fötter där o de gör fan inte liiiite ont de! Så när han trycker ner sitt huvud o pressar fötterna där då vill jag bara dö!
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-02-25 10:04:59 följande:
    Tack för tipsen om klänningar, ska kolla

Jag tror min just nu ligger vågrät i magen, kan den ligga så? Känns som benen är till vänster på min kropp.
    Har läst mycket om att man kan se bebis fötter, rumpa eller huvud tydligt genom magen men det gör inte jag... betyder det att vår bebis är mindre eller segare än andra?

Jag tycker det är jättesvårt att veta vad man ska ha för saker i barnvagn, sängen och vad man ska ha för kläder hem från BB och i övrigt i maj.... Tar gärna emot alla tips ni har, ska shoppa imorgon. Vad är det som händer med oss, jag blir helt galen och vill fixa till allt hemma numera
    På tvären? Japp de kan dom ;) Ne ja ser inte fötterna men ja känner dom om ja tar tag, haha. Skitroligt! Rumpan ser ja dock när han ligger o putar me den.. huvudet e för långt ner för o se :)

Hahaha, du boar! Välkommen i klubben ;) Mer städfreak än mig finns nog inte just nu.. men allt e rensat o klart iallafall, bara hålla efter nu! :)
  • needtobreathe

Nä nu ska klor-tanten åka till IKEA o börja dagens shopping! Hörs seeenare! :)

• needtobreathe
    FruW skrev 2011-02-25 11:01:23 följande:
    Sofy, många smeknamn till dig idag  klortanten fpr ursäkta rabiata miljötanten haha kram till dig!! Lugnare i magen idag??
    Haha onekligen ;) Ingen fara haha! Jag har dock aldrig varit "miljömedveten" så och kan nog inte omvändas än tyvärr.. så jag fortsätter me min doftspray härhemma! :p

Nje, som vanligt ungefär.. "mensvärk" o de håller i sig! :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma