Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-02-28 14:13:29 följande:
    så nu blir jag anklagad för det också, tack för att du gör mitt liv lättare det är just det du inte förstår. Nu hotar du med detta för att JAG ska få dåligt sanvete. Jag anser bara att du inte förstår kan du bara inte fatta det? Att skriva min fiff var större än din och jag förstår din oro men jag hade större skillnad och mäådde sämre än dig mer synd om mig bla bl bla typ än inte direkt att förstå, det är att ge en rak höger.
    Vart skrev jag att det var DIG jag anklagade?

De får stå för dig om du anser att jag "inte fattar", men tro mig jag förstår oron. 5 MF har jag haft, de här är min 6e grav. Oron har inte lagt sig än och kommer troligen inte göra de heller.

Jag skrev att min diff var större och att det inte var ngn fara, då för att försöka lugna dig me att de inte behöver va de för dig heller. Vart skrev jag sen att ja mådde sämre än dig o de e så synd om mig osv?

Tjejerna här i tråden VET att jag hatar när folk tycker "synd" om mig, så nä.
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-02-28 14:17:14 följande:
    Jag håller inte med dig Telge... Det enda Sofy skrev var att hennes temp varierade mer än din har gjort och för henne har det gått jättebra. Det tolkar jag som ett tecken på STÖD, pepp och tröst att det visst kan gå bra!

Det kommer gå fiiint!!
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-02-28 14:19:33 följande:
    Sofy jag kommer inte in på din sida, är det nått du har lust att åtgärda? Cool
    Haha, woops! Jag fixar de, 1 min ;)
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-02-28 14:27:58 följande:
    Du skrev inte odet mig men du skrev dålig stämning som gissa om jag känner mig träffad när det var DU som stratade dålig stämning genom att göra mig jävligt ledsen och provocerad med en känsla av du inte menade att du förstod.

Du skrev inte att du mådde sämre och det var synd om dig men du poängterar att verkligen trycka på att jag låg på sjkuhus och mådde blä och kräks och så och det är för mig att visa hallå jag mådde sämre och jag fixade det och hade större diff än dig. För mig är det skitsamma om nån har 38  eller 35 i temp och får bebis, JAG HAR ANNAN ERFARENHET MED FALLANDE TEMP UTAN SYMTOM SOM LEDDE TILL MA OCH JAG UPPLEVER SAMMA SAK NU.

Jag trodde denna tråd var till för att prata om sin oro inte att bli uppmanad att hålla käft och sluta upp.
    Har inte heller bett dig hålla käft o sluta upp. Som andra skrivit stöttar vi varann härinne, nyplussade som nära BF. Ingen har det "värre" än någon annan, ingen är mindre orolig - men vår oro tar uttryck på olika sätt eftersom vi alla är olika individer. Jag skulle ALDRIG "be" någon tycka synd om mig, "jämföra" på så sätt som att jag kräkts o legat inne o därmed haft de värre, för jag anser inte att det är så. Alla har vi även olika graviditeter och de är jobbiga på olika sätt, psykiskt eller fysiskt. Det GÅR inte jämföra med någon annan, på något sätt.

Jag skrev det med tempen för att påpeka att det inte var någon fara här, och för att därmed stötta dig till att det inte är ngn fara för dig heller. Men du lyssnar ju inte, du är ju redan inställd på det värsta - så vad kan man skriva istället då? Ingenting hjälper ju, hur vi än försöker.
  • needtobreathe
    acure skrev 2011-02-28 14:32:03 följande:
     Prova att smörja in ändtarmen med lite olja i förebyggande syfte så du inte får sprickningar/hemorojder när skiten väl bestämmer sig för att titta ut.
    Hahaha, de va så roligt skrivet.. "när skiten väl bestämmer sig för att titta ut.." Skrattande
  • needtobreathe
    Kjaam;

Hahaha ja.. min man va inte lika lugn kan ja säga ;) Han sprang omkring här o irrade o frågade vad som behövde packas med om ja skulle ligga kvar, men ja slog bort de o sa att ja minsann skulle hem igen ;) Tror ja e så lugn för ja inte fattar va som ska hända.. att de ska ut ngn från min mage.. haha!
  • needtobreathe
    MCT,

Du kommer in nu ;)

Pancakes;

Tack! {#emotions_dlg.flower}
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-02-28 14:55:09 följande:
    hahah, om jag nån gång träffar din man ska han få en bragdmedalj av mig Sofy! <3
    Hahahahaha! Varför det? ;) Har han gjort något eller? :D Hjärta
  • needtobreathe

2barns;

Haha ok synsk säger du ;) Har du nån annan känsla på när han dyker upp? :D

• needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-02-28 14:58:52 följande:
    Nej då.. inte gjort nått... han är en del av din vardag! En fartfylld galen vardag! Gissar att han hade nerverna utanpå när du läckte vatten! För det kan han väl få en medalj? Kyss

Sen kan vi såklart dra in den när han gör nått dumt... män gör ju det ibland. Oskyldig
    Hahaha, ja de hade han ;) Först va han lugn, sen när ja bara satt kvar i soffan efter samtalet me förlossningen blev han hispig, o tillslut vankade han av och an här o frågade vad som behövdes packas ned. Ja drog bara på mig jackan o sa "Ingenting, ja kommer hem sen" Hahaha! Stackarn! På förlossningen skrattade dom åt mig som va så lugn, o som lämnade Charlie hemma, o som körde in själv.. ;)

Va menar du nu? ;) Brukar män bete sig dumt? Aldrig hört? ;D Hoho! Nerå han e så fin så! Idag ringde han vid 9 o bad mig hämta honom på jobbet, illamående + kallsvettig.. jag va lagom iskall när han hoppade in i bilen, handsprit i högsta hugg o en halsduk för munnen hahahah! Han såg ledsen ut o frågade om ja inte va glad o se honom.. "Nä" väste ja ur mig ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma