Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-02-28 15:36:15 följande:
    Trist stämning okej detta är en tråd för MA/MF där Telego drar ner stämningen som fasen när hon är orolig, det är bara ni som får vara oroliga för det drar inte ner tämningen. vad är det för skillnad om alla utom jag är orolig? Då gnälls det inte om trist stämning men så fort jag är det då är det tjafs och trist stämning
    Alla får vara oroliga, det handlar inte om det. Det handlar nog mer om att du tar allt så negativt och anser att allt är påhopp mot dig, vilket är helt fel.

Hur mycke vi än peppar dig till att vi haft liknande eller att vi känner igen de du beskriver så säger du ändå att de kommer gå åt helvete, finns inte mycke o säga då.
  • needtobreathe
    kajsalisa skrev 2011-02-28 15:37:36 följande:
    Han är vaken nu. Vaknade arg och skithungrig. Nu har han ätit och hänger över axeln medan mamma väntar på en rap... ;)
    MYS! :D

En fråga bara.. i vagnen, där äre ju bara vagnmadrassen, har ni nånting över den, typ "lakan" eller så? Plastad frotté har ja tänkt på men då måste man ju ha ngt över de också sen? Eller har ja fel?
  • needtobreathe
    kajsalisa skrev 2011-02-28 15:46:17 följande:
    Det där beror ju på årstid kan jag tycka. Vi har ju åkpåsen i vagnen så det räcker...
    Hmm.. men en aprilbebis då? Eller om ja säger såhär.. när ni inte har åkpåsen kvar i vår/sommar, vad har ni då under istället? :D
  • needtobreathe
    Telge;

Och ÅTERIGEN så tar du något som skrivs till dig som negativt, nu är det nog, ok?!

Det Sugar antagligen menade var att grälet uppstod här när vi försökte hjälpa men allt ansågs som påhopp, det blev då en jäkligt tråkig diskussion som vi nu ska släppa.
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-02-28 16:19:34 följande:
    Telgebo, du kanske skulle boka tid hos en kurator för att prata av dig?
  • needtobreathe
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 16:26:05 följande:

Vilken fin stämning vi har tjejer? :D

Igår hade jag förvärkar i flera timmar. jag älskade det =) ha ha hur kan man älska förvärkar? jo för då känns allt på riktigt...
    Så nu vill jag ju bara ha det hela tiden.'

ja jag vet, jag är sjuk :)

Hur känns dina förvärkar? Skrattande
  • needtobreathe
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 16:38:19 följande:
    de här är inte så jätte jätte farliga.. men det svider/gör ont i nedre delen av magen som mensvärk ung. och så går det ut i ryggen (beroende på styrka på värken) sen blir hela magen plus liten del av mig stenhård och ibland får jag tom försöka andas lite annorlunda...

dina då?
    Okaj :D Hm, ja har så svårt o förklara.. men som konstant jäkla mensvärk som gör skitont, i både mage + rygg konstant, sen kommer de SD också o då blir ja typ kallsvettig o får andas annorlunda o så känns de som han ska ramla ut mellan benen på mig om ja är uppe just då, haha..
  • needtobreathe
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 16:41:28 följande:
    ja det med att ha ska ramla ut kan jag också känna... det känns nästans om han ligger där nere redan :) haha..
    men du har nog liiite värre än mig ;) du ska ju föda vilken dag som helst :D
    Haha jaa, känns som han är påväg ut emellanåt för de trycker så neråt.. men jag - föda? Ja om 6 veckor ungefär ;) Inte innan dess.. har inte tid me de än! :D Du, Happi, Färnevik, Pinklove o en hel hög är ju innan! :D
  • needtobreathe
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 16:48:21 följande:
    ha ha ha ja men som om du tror att vi kommer få före dig då?
    inte jag kommer det iaf..jag kommer ju tom gå över tiden.. så jag väntar så fint på dig jag.
    men jag tycker nog din lille kille kan stanna liiite till iaf så du hinner med ALLT du ska göra -asg-
    Japp de trorjag faktiskt! Skrattande Vi kanske får ungefär samtidigt då ;) Men än kommer han inte komma.. sådeså ;)
  • needtobreathe

Alltså, vad äre för mobbning här nu?! ;) Färnevik och Längtan, ni hinner först! Devin har lovat o stanna tills jag säger att det är ok, och de äre ju inte än! ;D

Haha ja gissningslistan ja.. nästa månad äre dags o gissa på oss aprilisar! ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma