Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Happiness skrev 2011-02-28 19:54:23 följande:
    Det låter kanon Sofy!!!! Du ska hålla till i målfållan och heja på oss andra under tiden. Uppvärmning självklart...snack med coach. Koll av utrustning. CHECK!!!Allt för att sen landa mjukt och framför allt komma i mål Du kan det här med förberedelse.

Ska heja på dig som tusan! Same team you know!!!!

Nope inga förkänningar alls. Tösabiten håller sig redo hon med. Inte slösa på energi i onödan utan den ska sparas till start Då ger vi järnet! Inga tjuvstarter.....

Skönt att du mår bra...Vad bra med TUL igen. Kan du även då fråga om tappen och vattnet eller tar du det vid annat tillfälle? Skriv och berätta hur det gick för dig imorgon. Själv ska jag på mitt första TUL på onsdag. Då kommer säkert mycket info. Hur hon ligger, flöde, vatten,vikt och längd. Ja du vet små saker som mammor gärna vill veta dessa tider . Behöver jag säga att jag är förväntansfull?

Ja pojkarna ska man hålla hårt från början...så de vet vart skåpet ska stå
    Ja jag menar det ;) Devin kör nog på samma visa, han värmer bara upp därinne, o så förbereder han sin mamma på vad som komma skall.. vi samarbetar kanske han o jag ändå? ;D

Men som sagt, just nu bara uppvärmning.. sen koll av utrustning.. sen in i starhuset o köra.. o de är ett tag kvar ;) 6 veckor iallafall! Hoho.

Hejar på dig härifrån också, men du ska ju snart in i starthuset, så allt annat måste ju va klart snart ;)

Jag frågar nog inte om tappen, de är ju bara en UL-bm som gör TUL så någe annat lär dom inte kolla tyvärr.. men vikt + flöde iallafall, o vatten då.. de som e spännande! Ska fråga vad mängden va förra gången o va de är nu.. så får vi se därifrån! :)

Ååh vad kul! Onsdag säger du, tid? Ska tänka på dig då! 10.30 gäller för oss imorn!

Hahaha ja, de är nog så.. me grabbar.. men sådan mor, sådan son.. o sådan far, sådan son.. han lär bli en liten vilde! ;D
  • needtobreathe

Puuuuuuuuh.. jag har massa SD nu såhär på kvällskvisten, så jäkla obehagliga. Blir helt kallsvettig, pulsen dunkar hårt o hjärtat slår snabbare, mår illa o blir matt i kroppen. Känns som huvudet ska sprängas emellanåt, fy o tvi. Ibland vill jag verkligen inte veta hur riktiga värkar känns sen ;)

• needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-02-28 20:20:57 följande:
    Jag vet Sofy, men jag kan tydligen inte svara från mobilen! Svar kommer när det funkar igen, förhoppnigsvis ikväll när jag är wifi-uppkopplad. Kram!
    Ahaaa! Du surfar från såna nymodigheter ;) Haha! :D
  • needtobreathe
    rontgensyrran skrev 2011-02-28 20:22:09 följande:
    Hörredu snäckan....tänkte gå in på din<sida...då var jag oinbjuden :( *snyft*
    Vem är snäckan? Solig
  • needtobreathe
    rontgensyrran skrev 2011-02-28 20:25:45 följande:
    Du såklart! ;D
    Hahaha! Drömmer Lägger självklart in dig på dirr! Ge mig en min! ;)
  • needtobreathe
    rontgensyrran skrev 2011-02-28 20:22:09 följande:
    Hörredu snäckan....tänkte gå in på din<sida...då var jag oinbjuden :( *snyft*
    Klaaaart! Skrattande
  • needtobreathe

Ok, 2barns.. Berätta om min förlossning o allt annat också! Skrattande

• needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 20:30:19 följande:
    Mohahaha om 3 dagar får du det jobbigare SOFTY
    HAHAHAH eller hur! De tror jag när ja ser (känner..) det! ;)
  • needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 20:35:06 följande:
    Du är en riktig bestämmd tjej och du kommer vilja ha kontroll med denna förlossning du kommer redan vara öppen 5 cm ca och det kommer gå jävligt snabbt.
    Pojken kommer att komma ut med dunder fart och du kommer inte ha jobbigt alls.
    Du kommer att ta förlossningen med styrka och mannen din kommer svimma under förlossningen då han ser hur tuft du har men det kommer gå så snabbt.
    Om 3 dagar får du värsta värkarna.
    Men nästa vecka är BF dagen för dig så han kommer att komma ut på en torsdag morgon redan.
    Vattnet kommer att gå inne i köket redan

Hmm vad mer ska jag hitta på
    Hahaha, ja de låter ju som mig ;) Och som mannen, han hatar sjukus o är toknålrädd, så att han kommer svimma skulle inte förvåna mig alls! ;D

Återstår att se då.. nästa torsdag.. låter så tidigt ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma