Plus igen efter mf/ma
Åh, blir alldeles rörd av din beskrivning!! Underbart! Om du vill, i och orkar, får du gärna lägga upp lite nya bilder :) vad heter dom? Får ni någon avlastning?
Jag hoppas du har rätt!
KRAM!!
Åh, blir alldeles rörd av din beskrivning!! Underbart! Om du vill, i och orkar, får du gärna lägga upp lite nya bilder :) vad heter dom? Får ni någon avlastning?
Jag hoppas du har rätt!
KRAM!!
Skönt att höra havsklippan! Hoppas läkaren är bra o ger er massa hjälp! Har du testat pergo?
God jul på dig med!
Kram babe!
Håller med, blä! Men kan trösta dig med att så var det för oss med, men efter tre mf o 1,5 år utan några nya grav, samt att proverna inte visade något, gjorde att de tog oss på allvar. Hoppas att det blir samma för dig med!
Nej jag tycker inte det, om man inte räknar det usla humöret... Känns långt till den 30!!!
Hmpf! Bara för att du vinner över mig varje gång i WF... Tur jag är bra på annat ;)
Fantastiskt MCT, den här gången blir det faktiskt bebisar!!
Tog ett digitalt test nu, fick 3+, borde va bra va??
Aj då, din stackare MCT! Vilken buse :)
ODD viskar hej o välkommen!
Javisst mina tummar är hållna för dig i morgon!
Tack men jag vågar inte! Vad ska jag här o göra, jag är ju inte gravid som du vet... Vi får se efter den 30...
Håller tummarna javisst!!
Ursäkta MCT, men får komiska bilder av det du berättar, men inte så kul att uppleva kanske!