• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Evsi

Får dra mig ur tråden igen.. Fick missfall imorse. På väg hem fån kvinno kliniken nu :(

Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • kajsalisa
    rontgensyrran skrev 2010-05-11 07:51:50 följande:
    God morgon flickor välkommen ni nya! Kajsalisa du får skvallra lite om vad som sas på hälsosamtalet. En annan får ju inte träffa barnmorska som jag sa tidigare i 25 juli :PLycka till ni som ska på vul. Enl mina beräkningar ska ju det lilla hjärtat börja slå idag :)
    Sådärja! Nu är jag klar.
    Rar liten tant som jag kom till. Vi gjorde en liten hälsodeklaration (rökning, alkohol, droger) och pratade om vad man bör äta och inte bör äta och om träning. Skönt med nån som säger att man kan ta det lugnt med träning och att man är trött för att kroppen tycker att man behöver vila. Jag har haft lite ångest för att jag har tränat dåligt....
    Nästa tid har jag om en månad, 10 juni, och då är det dags för lite blodprover och UL. Can't wait!!!
  • toksnippa

Evsi: fy va tråkigt STOR KRAM till dig/er!

kajsalisa: skönt och ha det mötet över och att du inte behöver ha dåligt samvete. Har själv lagt motionen på hyllan för en stund, jag orkar inte!

• Smålands jänta i storstaden
    Evsi skrev 2010-05-11 09:44:24 följande:
    Får dra mig ur tråden igen.. Fick missfall imorse. På väg hem fån kvinno kliniken nu :(
    nej va tråkigt! hoppas du kommer tillbaka snart igen! {#lang_emotions_flower}
  • Smålands jänta i storstaden

nu har jag haft molvärk mest hela tiden i flera dagar, började bli orolig eftersom jag inte haft mycket molvärk men nu känner jag verkligen att det sträcker och drar i bebismagen

bland kommer det kraftigare hugg och då blir jag rädd! men det är/kan väl vara normalt? kommer ju inte ihåg hur det var förra gången ju!

• kajsalisa
    toksnippa skrev 2010-05-11 10:15:26 följande:
    Evsi: fy va tråkigt STOR KRAM till dig/er!kajsalisa: skönt och ha det mötet över och att du inte behöver ha dåligt samvete. Har själv lagt motionen på hyllan för en stund, jag orkar inte!
    Skönt att höra att det är fler som inte orkar. Jag har träningsväskan med mig till jobbet idag så får vi se hur det blir. Efter jobbet är jag ofta panikhungrig och bara tanken på att gå och träna då är outhärdlig. Men som sagt, får se hur det blir idag...
  • kajsalisa

Soooo sorry Evsi!! Skickar över en stor kram!

• kajsalisa
    toksnippa skrev 2010-05-11 10:44:47 följande:
    kajsalisa: ambitiöst att ens ta med sig träningsväskan, jag vill bara hem och sova - ha ha!
    Söt du e! Det ser iaf j-it bra ut att ha träningsväska med sig... {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma