• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa
    rontgensyrran skrev 2010-05-10 06:21:11 följande:
    God morgon! Inte en blund i natt och sen nu på morgonen kom illamåendet som ett brev på posten *suck*.Hur ska det gå att jobba en hel dag samt hem till en jobbarkompis efter jobb. :/Hoppas det lättar under dagen. Får i mig lite musli och yogurt iaf. Nån mer som börjat må illa???
    Nja, inte direkt illa, men totalt osugen på allt...
  • toksnippa

Jodå, illamåendet kommer titt som tätt. Men har det inte när jag vaknar utan det kommer efter ca en timme uppe sådär. Isglass gör susen, men de känns konstigt at sörpla glass till frukost innan jag kan få ner riktiga frukosten

• Smålands jänta i storstaden
    rontgensyrran skrev 2010-05-10 06:21:11 följande:
    God morgon! Inte en blund i natt och sen nu på morgonen kom illamåendet som ett brev på posten *suck*.Hur ska det gå att jobba en hel dag samt hem till en jobbarkompis efter jobb. :/Hoppas det lättar under dagen. Får i mig lite musli och yogurt iaf. Nån mer som börjat må illa???
    Nej inte ännu, kom inte förens v 7-8 förra gången så jag få väl vänta och se! något som fungerade ganska så bra för mig var pepparkakor, kansk lite svårt att få tag i nu iof!
  • Evsi

Hoppar in här.
    Fick MA i januari i v.19
    har nu plussat igen, är i v.6 (7)
    sjukt nervøs øver att få MA igen, sk apå vul på torsdag *längtar*

Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • rontgensyrran
    Evsi skrev 2010-05-10 10:35:48 följande:
    Hoppar in här.Fick MA i januari i v.19har nu plussat igen, är i v.6 (7)sjukt nervøs øver att få MA igen, sk apå vul på torsdag *längtar*
    Hej och välkommen, skriv gärna in dig på våran BF lista :) Ligger väl nån sida bak i tråden kan jag tänka mig :)
  • Lallan

Jag mår illa och har gjort det ett tag. Juice funkar jättebra att få i sig för att få upp blodsockret så att man kan äta lite mer sedan.

• rontgensyrran
    Lallan skrev 2010-05-10 11:22:06 följande:
    Jag mår illa och har gjort det ett tag. Juice funkar jättebra att få i sig för att få upp blodsockret så att man kan äta lite mer sedan.
    Kanske är nån sjukdom på g illamåendet kommer och går nu under dagen. Usch vill ju hålla mig frisk!
    Evsi skrev 2010-05-10 10:35:48 följande:
    Hoppar in här.Fick MA i januari i v.19har nu plussat igen, är i v.6 (7)sjukt nervøs øver att få MA igen, sk apå vul på torsdag *längtar*
    Välkommen Evsi! roligt att se ännu en julimamma som blivit gravid igen
  • Evsi
    rontgensyrran skrev 2010-05-10 11:21:34 följande:
    Hej och välkommen, skriv gärna in dig på våran BF lista :) Ligger väl nån sida bak i tråden kan jag tänka mig :)
    Tack, den ska jag genast leta upp :)
    Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
    rontgensyrran skrev 2010-05-10 11:34:33 följande:
    Kanske är nån sjukdom på g illamåendet kommer och går nu under dagen. Usch vill ju hålla mig frisk!
    Skulle nog tippa på graviditeten
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma