Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Riktigt coolt födelsedatum

hoppas ditt VUL går bra, det är svårt att inte oroa sig innan man ser att allt är ok där inne och att det verkligen finns något, jag vet hur du känner.
    Jag börjar själv bli nervös för UL nästa vecka, även fast vi sett hjärtat slå.

• Muffe80
    Pancakes skrev 2010-10-13 12:57:12 följande:
    Det kommer nog alltid vara nervöst med UL, även när man sett hjärtat slå. Men du har gått förbi vecka 12 nu väl? Måste vara skönt!
    Jag är i v 11+2 nu!
  • Muffe80

Ja eller hur, och jag har alltid trott att när man går in i vecka 12 så är allt "lugnt", men man ska helst gå igenom den veckan också kanske

• Muffe80

Fast jag tror jag kanske blir bakåtflyttat ett par dagar, vi får se!

• Muffe80

Håller också tummarna för Mallanis!!! Spännande.

Vi har inskrivning imorgon, ska bli skoj faktiskt

Känner mig så himla ego hela tiden, tycker mest synd om mig själv hela tiden haha!
    Nu är jag så himla ynklig när jag sitter på jobbet och mår skitilla.... fan, släpper det inte snart???

• Muffe80

En dum fråga: säg att jag äter rätt dåligt med mat vilket jag gör, påverkas barnets storlek av detta och blir lite mindre just för denna vecka t ex eller tar den vad den behöver och växer som den ska ändå?
    Jag stoppar ju i mig saker, men äter inga direkta riktiga mål mat... Åt kanske 2 broccolisnuttar och lite ris nyss och en vindruva, men den kom upp direkt

• Muffe80
    rontgensyrran skrev 2010-10-14 12:47:24 följande:
    Nu snart ska jag dra iväg på fk:s infomöte/utbildning. Kan vara bra så man får koll på allt. Man har ju inte direkt den mest positiva synen på försäkringskassan och deras sätt att jobba :P Eftersom det är första barnet så kan det vara bra att höra lite om det även om jag tror mig ha någorlunda koll på det.

Jo förresten min bästa vännina som jag har nämt vid nåt tillfälle innan var på sitt KUB test idag och allt såg alldeles perfekt ut och troligtvis får hon också en liten tös. Jag är så glad för hennes skull!!! BF 21 april enl KUB. Hon fick ju MA inte så lång tid efter jag fått mitt. Så vi följs åt.
    Åh vad roligt att det gick bra för henne på KUB:en, var gjorde hon det?
    Vet du vilka siffror de fick?
    nyfiken på allt sånt då vi ska dit nästa vecka, tääääänk om man får se ett pyre som rör sig där inne, då kommer jag inte kunna sluta LE!
  • Muffe80

Det känns så himla konstigt att de är så aktiva och man inget känner själv, coolt Kunde de alltså se kön på bebisen redan, tidigt va?

• Muffe80

Grattis mallanis, häftigt va?!!!
    vilken vecka var du i nu igen?

• Muffe80

Åh, vad ledsen jag blir. De ändrade min tid imorgon från morgontiden till 10.30 istället. Betyder lite mer krångel med jobbet, puh Får åka fram o tillbaka från jobbet.... undrar om de verkligen tror att jag ska göra ett cellprov....

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma