Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Dag och natt skrev 2010-10-18 10:57:09 följande:
    Kl 14.30 ska vi vara där. Glad
    Nej jag är inte nervös, jag försöker bara klara av att inte spy hela tiden. Det vore i och för sig hemskt om jag spyr under undersökningen, huvva! Men jag antar att jag då är så koncentrerad på annat än hur jag mår så att jag inte gör det. Glad
    Men jag är ju känslig för när min sambo tar på min mage så jag kan känna mig illamående... hur ska det här gå egentligen? Obestämd
    Spännande, är säker på att du kopplar bort illamåendet när du ligger där och ser pyret.
    Jag är nervös åt dig
  • Muffe80

Någon som har tips på gullig present till min sambo? Han står ut med mitt illamående och gnäll varje dag och jag känner mig skittråkig....
    Fudnerar på att ge honom ngt som han blir glad över så han fattar att jag älskar honom mitt i allt gnäll

• Muffe80

Tycker ni det är för tidigt att berätta för vänner, släkt och jobbet efter KUB nu i veckan, dvs 12+5 ungefär?

När man väl berättat för några är det  väl lika bra att köra alla på en gång tänker vi, det sprider sig ju rätt fort och då är det lika bra att jobbet får veta också. Men är det för tidigt? Sambon ville berätta redan för länge sedan.

Men om KUB en är bra så går det säkerligen bra hela vägen får man hoppas... och om inte, ja då vet hela världen om det men det kanske inte gör ngt?

• Muffe80

Två av mina närmsta vänner har båda berättat för mig efter RUL, DET är länge

• Muffe80
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-10-18 13:30:03 följande:
    Nu när jag läser känner jag mig hemsk!! V 21 nu och vi har fortfarande inte berättat för sambons morfar, har väldigt bra kontakt med och umgås hela sommrarna då vi har stuga på samma tomt. Men vi har inte vågat berätta för han vill ju så gärna ha ett barnbarnsbarn innan hans tid är förbi säger han! Men varje gång vi tänkt berätta dyker något nytt upp som blödningar, sammandragningar, påverkad tapp... Nu känns det som om han inte kommer få veta något förens han är född, för att få vara säker på att han kommer att klara sig! Gubben är ju 80 bast så något tråkigt kanske får honom att trilla av pinn!?
    klart ni ska berätta Det kommer ju gå bra och skulle det inte göra det kommer han inte dö för det. låt honom veta nu!
    Tycker jag!
  • Muffe80

Ja man kan undra varför det är så hemligt. En annan vän är mer öppen och har berättat om sina missfall osv men ingen av mina vänner vet om missfallet. Orkar inte med det att folk ska fråga och undra när nästa är på gång, och tror det är därflr jag valde att vänta, men det är ju jättesvårt att vänta

Kommer nog skynda mig att berätta för släkten efter KUB, sen vännerna och sen jobbet. Vill helst berätta för alla SJÄLV och inte att ryktet sprids.

• Muffe80
    Pancakes skrev 2010-10-18 13:48:38 följande:
    Vad roligt! Då får alla veta snart då :)
    Ja om allt är ok på torsdag så...

snart havsklippans tur!!
  • Muffe80

Nu är nog Havsklippan klar... jag är nyfiken!!

• Muffe80

Men ååå vad jobbigt, men det är i samma stad som du bor i?

tänk om samma händer oss, vi får åka 2 timmar för detta ju...

• Muffe80

Men grattis till ett tickande hjärta

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma