rontgensyrran skrev 2010-06-04 11:58:41 följande:
Odd, min stackars man har gått i från försök i tre månaders tidmed sex varje eller varannan dag till total sextorka. Jag tar inga risker och kommer inte ha sex förrens i v 12 har jag bestämt mig för. Vill inte noja upp mig själv i onödan. Samt en normal graviditet, vad vet jag om den är normal eller inte??? De som har fått upprepade missfall rekommenderar dem ju att man väntar några veckor. Så jag kör på den linjen. Sen kan jag ju ärligt säga att jag inte är speciellt sugen heller ;P
Haha, vi har ju hållit på och försökt i massa månader och sexat massor i perioder men nu, torka. Haha.
Men nu har vi båda haft en totalt superjobbig tid på jobb och så vilket på ett sätt varit skönt för jag har inte allt känt nån press från honom för ingen av oss har orkat. Men häromdagen var jag iaf en god fru och tog hand lite om min man. Men sex, nä. Jag vågar inte heller förrän i andra trimestern och så åker vi på semester! Så då kanske.

Btw, så är inte min lust särskilt stor heller just nu.
Ang mage så nä, ingen mage här. Men jag är ju lite mullig sen innan och har lite fett på magen så får liksom ingen din bula direkt. Är ju i v 10+4 nu. Har inte gått upp ett gram, snarare kanske ner liiite även om jag nog tagit igen lite på sistone då jag kunnat äta lite mer... Hoppas på mage om några veckor iaf!!