Plus igen efter mf/ma
Jag är 17+1 idag.
Vet inte om jag ska gå på ul:et i torsdags, isf är jag 17+5. Ska bli kul att se vad RUL säger. Det är väl iofs det mest osäkra av ul:en...
Jag är 17+1 idag.
Vet inte om jag ska gå på ul:et i torsdags, isf är jag 17+5. Ska bli kul att se vad RUL säger. Det är väl iofs det mest osäkra av ul:en...
TACK alla!
Happiness: Nämen vad säger du?!
Va snällt. Ja den blev riktigt bra. Ville så gärna ha en i profil. Även om han är lite "luddig" under näsan så är det en bra bild. Hehe.
Tack allihopa!
Ja, det ahr varit lite lättare att jobba mina 10 timmar idag. Även om jag stressar mkt på jobbet. Kände idag att jag fick gå coh sätta mig och vila en halvtimma för magen kändes så spänd och svullen. Jobbar 48 timmar denna veckan. Och jag jobbar på IKEA, det är en jäkla massa rännande fram och tillbaka. Helt SLUT. Måste nanna så jag orkar hela dagen imorn! 9 timmar igen...
Mabaja och rontgen: Mysigt att lyssna på bebben!
Vi ska faktiskt till BM och få lyssna på torsdag nästa vecka. Hehe. Bara för att jag toklipade på inskrivningen av all oro. Hon var ju så söt då bm och frågade om vi ville komma i v 20 för att lyssna på hjärtljud då vi ju eg inte ska dit förrän v 25. Så klart vi vill sa jag.