• FruW

Plus igen efter mf/ma

Finaste magen MCT!!

Havsklippan jag känner som du, inte ett dugg gravid! Eller, jag VÅGAR inte känna så... Men bestämde mig i morse för att försöka våga leka lite med tanken iaf, försöka våga vara glad åt liten i magen...

När ska man ringa mvc för inskrivning? Verkar läskigt tycker jag! Ska ni andra göra kub? Har inte funderat på det heller, är ju "inte" gravid, men måste man boka det långt i förväg?

Kram från mig

• FruW

Fin mage mabaja!! Kul att få se er! Vilken vecka "ska" man gå på inskrivning? Vågar inte än...

• FruW

Nu har jag gjort något läskigt! Har ringt till Sahlgrenska där vi har tid för Ivf, o meddelat att jag är gravid.. Känns som om jag precis jinxat det!! :( som om det inte räckte ringde jag även till mvc, men utanför deras telefontid, som tur var!

• FruW

Jag med!

Nu har jag gjort det! Tog ett djupt andetag o hoppade, måtte det gå vägen!!! Har ringt mvc o fått tid den 20 januari, läskigt som tusan!!!!

• FruW

Tack vännen! Jag hoppas det!! Hon jag pratade med var trevlig iaf, o verkade förstå mig, men det är inte hon jag ska träffa sen... Jaja,,

Inget annat du vill ha från magnolia när jag ändå åker dit?

• FruW

MCT förstår dina blandade känslor! Skönt att det inte va något fel på hjärtat!! Håller tummarna för att tvåan växer till sig på slutet!

Stor kram vännen

• FruW

Absolut! Kanske Marabou dajm, borde väl vara en perfekt mix?

• FruW

Åh vad kul med lite bebisar i tråden igen!!

Undrar hur det gått för missT?? Kanske har hon fått sin bebis nu :)

• FruW

Stort lycka till missT! Förstår om du blev besviken, men snart är bebis här o din kropp verkar ju va på g :)

Stor kram till dig

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma