• FruW

Plus igen efter mf/ma

Ahahahahaha!! Underbar!!

• FruW

Spå fina ni är tjejer!!

Havsklippan, jag vet inte riktigt... Var i v 4 eller tidig v 5 vid förra vul, det var den11 dec... Känner mig lite dum som inte har koll, men är ganska skönt!

Jojo här med, 5 gången i plustråden för mig... Nu tänker jag inte byta förrän det ärr dags för en äntligen barn tråd!!!!!

• FruW

Åh det låter underbart leaeva!! Skönt att höra att de mår så bra, o har vuxit :) får ni någon hjälp eller roddar ni allt själva?

Stor kram från mig

• FruW

Usch vad jobbigt ODD!! Men lite bra är det ju att ni vet att ni vill ha en till, o att ni då får hjälp!

Kram

Mabaja det är ganska vanligt väl att man blir större med tvåan...

• FruW

Idag gäller det! Önskar att klockan kan gå lite fortare så vi får det ångestladdade beskedet..

Håll tummarna för oss är ni söta!

• FruW

Tack underbara ni!! Kan ni inte följa med o hålla handen ;)

Vi ska vara där 13,30, tiden sniglar sig fram...

Jag vill så hemskt gärna också få vara med om ett positivt Vul, få se hjärtat slå o att allt är precis som det ska va!!

• FruW

Nej aldrig sett något hjärta slå :( det är dags nu!!

• FruW

Jag hör dig MCT!! Sluta tjata så förbenat, är väl därför jag inte får ngt gjort på jobbet... ;)

Tack sötnosar, skönt att ni är med! Men ni får lova att stå vid huvudändan, okej!?

• FruW

Haha ni är ju för sköna! Är tråkig o sätter ner foten! Det är bäst att dr håller i vulgrejen, ni är ju upptagna med att BÅDE hålla tummarna o hålla mig i handen ju!

34 min kvar... :-/

• FruW

Nu är jag här! Ser att jag har aktiverat hela tråden i det här :) tack för ert stöd finingar!! Nå, vill ni veta hur det har gått eller???

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma