• FruW

Plus igen efter mf/ma

O grattis på bröllopsdagen så klart!

Hoppas du snart får samtalet mabaja!

• FruW

Tack vännen! Håll oss uppdaterade är du söt, så kul att få dela er glädje!

• FruW

Ok, inser att läget är dåligt valt just nu, när jag läser era inlägg. Men har legat vaken hela morgonen med panik över att jag inte känner något alls :(

Funderar allvarligt på att ringa o se om jag kan få ett till Vul nu helst, men känns så fånigt, allt såg ju bra ut i fredags, o 2 v kvar till nästa... Men varför ska det va så nojjigt det här??

Spännande med flytt SoMa! MCT jag hoppas du fått sova en del nu!

• FruW

Tack tjejer! Har ringt till bm som tyckte att jag skulle ringa till gynakuten. Där tyckte barnmorskan som svarade att jag skulle ha tagit ett nytt gravtest i morse!! :-0

Sa till henne att det hjälper ju knappast om det är ett nytt ma!

Nu har jag till slut lyckats få tag i min dr, kände mig dum men han förklarade att hans erfarenhet var att symptom inte har ngt med hur graviditeten mår att göra. Varför kan jag inte bara fatta det!!

Snäll va han o bokade en tid för Vul på lördag, såå skönt! Då behöver jag inte vänta ända till den 18.

Tycker ni att jag är hemskt fånig o löjlig? I dag är min oro verkligen ohanterbar :( hur ska detta sluta?

Ska slå mig själv hårt i huvudet o hoppas vakna upp lagom till förlossningen, eller kanske när den är över ;)

• FruW

Precis, jag vet ju att jag har rätt... Förlåt att jag bara skriver deppinlägg hela tiden! Ska försöka se det lite ljusare!

Men visst var det konstigt av bm som bad mig ta ett nytt gravtest, eller??

• FruW

Fick besked om att mitt namnbyte gått igenom, så nu är jag gift på riktigt :)

• FruW

Havsklippan när har du Vul? Jag ska på koll i morgon kl 12, nervöst som tusan!! Är ganska övertygad om ett negativt besked :(

• FruW

Jag gjorde ett Vul den 30, allt såg bra ut. Men jag har inga symptom alls längre, känner mig precis som vanligt :( läkaren var snäll o lät mig komma igen, såå skönt!

Önskar jag kunde släppa min oro o njuta istället, men det är så svårt!

• FruW

Äntligen är hon här!! Stort grattis missT! O vilken förlossning, vad duktig du är!

Stor stor kram från mig

• FruW

Tjejer!

Är förstoppning eller hård i magen ett "symtom"?

Är aldrig det annars... Några tips på vad man ska göra?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma