• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 07:29:52 följande:
    vart har du varit vännen?
    Jag har varit i New York en vecka.
  • Längtan efter liten
    sugarrush skrev 2010-09-20 07:47:30 följande:
    Jag har varit i New York en vecka.
    åh så underbart :D
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    bakeacake skrev 2010-09-20 06:48:26 följande:
    Hej! Jag kommer ihåg dig! Grattis till graviditeten! Jag fick ju en liten blödning typ 20 augusti, men det kan inte varit mens eftersom vi hade sexat innan det och NU är jag gravid.. måste ju varit nått annat.. :) Mitt Ma var riktigt jobbigt, fick en hemsk infektion som inte ville ge med sig förens efter en dunderkur med 4 olika sorters antibiotika.. kände mig som ett vandrande apotek.. Nu ska jag försöka njuta.. och berätta för maken.. :)
    jag beklagard et ni fåttt gå igenom, men ett stooort grattis till en ny graviditet
    Längtan efter liten är stor
  • sugarrush
    bakeacake skrev 2010-09-20 07:24:41 följande:
    Det vart superlyckat! Vi festa till halv 3 och fick höra senare att sista gäst gick hem kvart i 5.. :) och de två efterföljande veckorna på Bali var perfekta, både för själ och hjärta..
    Låter helt underbart! Jag tror vi kommer börja planera vårt bröllop ganska snart vi också... får väl se... hade varit mysigt att gifta sig med en stor mage, men kanske mer praktiskt att göra det efter graviditeten ändå, man vet ju inte hur man kommer må under graviditeten och så....
    Bali låter helt fantastiskt! Blir inte så lite avis...
  • färnik
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 07:45:08 följande:
    ang bröst tror jag att jag ALDRIG kommer få uppleva stora goa bröst.. inte ens amningsbröst...
    fick inte det med dottern och har hittills inte fått det heller.
    Inte jag heller. Trots att jag i övrigt är ganska storväxt (lång och 24-25 i BMI), är jag utrustad med ett par små A-kupor. Fcik anorexi i yngre tonåren (och hade problem med det i många år, 7, kanske?) och brösten slutade växa i 13-årsåldern. Mensen försvann också lika fort som den kommit. Mensen fick jag tillbaka när jag blev normalviktig igen, men brösten växte aldrig ngt mer. Obestämd Det finns väl för och nackdelar med det, det är onekligen bekvämt med minibröst, och de lär aldrig kunna hänga så små som de är Flört men visst hade det varit FINT med ngt större som bättre passade till min kropp.

Nåja, när jag varit gravid och ammat har endast mina bröstvårtor vuxit, och gjort det ordentligt därtill, vårtgårdarna ser ut som enorma gelehallon, men resten av brösten är lika små som alltid. Så jag verkar heller aldrig få uppleva stora boobs. Skäms
  • färnik
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 07:24:03 följande:
    sicken söt rackare :D
    Tack! Jag tycker det blev en himla söt, och lite ovanlig bild. Hjärta
  • färnik

Nu ska jag strax till mvc-läkaren, håll tummarna för att han är bra (trots att jag tyvärr hört motsatsen) och att det här är sista timmarna som jag ska spy och må så förbenat dåligt!!!

Var det Happiness eller ngn annan som skev om en vän som fått andra starkare tabletter? Du har inte lust att se om du kan få reda på vad de hette...?

• Muffe80

"God" morgon.

Är det idag du har inskrivning Sugarrush?

Jag började dagen med att spy och sitter nu och lider på jobbet och vet inte vad jag ska ta mig till. Vill bara säga till chefen hur piss jag mår och gå hem och sova i fyra veckor!

• sugarrush

Japp, idag är det inskrivning. Kan absolut inte koncentrera mig på jobbet! Sitter och är nervös och mår lite svagt illa... 

• Muffe80

Det kommer gå jättebra, inskrivning är väl "bara" hälsogenomgång av dig osv?
    ska killen med?

Jag har min inskrivning först den 15/10, vad olika det är.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma