Plus igen efter mf/ma
Annars så ring Ultraljudsbarnmorskorna, de var jättegulliga och man fick en tid snabbt.Jag var 8+3när jag var där och gjorde UL på magen så det funkar garanterat för dig också.
ultraljudsbarnmorskorna.se/
Kan säga att Upplands-Bro kommun gick på en nit idag... man jävlas inte med en gravid kvinna... 
Grattis till fantastiskt VUL sugar!! Det ser ju ut som en liten bebis nu ju!!! <3

Snart kommer svärföräldrarna och stannar över helgen! Jag får läsa ikapp på söndag! Trevlig helg alla underbara tjejer!! Kram!
Hej alla.. nu är vi ensamma igen efter besök av svärföräldrarna under helgen. Vi har haft supertrevligt..=)
Pinklove, usch vad jobbigt, jag hoppas det sätter igång på allvar för dig snart, och att det faktiskt HÄNDER
men gah!!
Att det faktiskt händer nått också med öppning och så!
Stort grattis till Färnevik och Smålandsjänta till era små!! Mys pys!! Hoppas alla mår bättre nu!
Är det nån som hört från Happiness??
Men sofy är det inte läge att ringa och få lite hjälp? Du kommer ju vara helt slut både mentalt och fysiskt om du inte får behålla nått??
Åhh vilka fina döttrar du har Färnevik!! Såå söta!!
Är det nån som hört av Pinklove?? Å Happiness?? (!)
Idag har jag känt mig öm i magen så fort jag satt mig ner... jag antar att det är livmodern jag känner?`Känns som nått tar stopp långt ner i bäckenet liksom...