-
9+hmm..4 idag... Bra tecken när man måste tänka efter? Hhaha!Evve81 skrev 2011-03-10 19:22:38 följande:Ja fast så har min mage varit några veckor redan. Vilken vecka är du i? Du kanske inte ska hoppas att det går över
-
kjaam det där du har på din presentation med alla milstolpar i datum.. var har du fått det ifrån?
-
Tusen tack! Lite roligt att veta...=)
-
Har inget att bidra med pinklove men jag håller tummarna för att det sätter igång för dig!!
-
Pinklove, spännande, jag håller tummarna för at det blir bebis idag!
Färnevik och Småland, hur går det för er??
Mabaja, skönt att det inte var nått knas med Wilda!! Det måste kännas skönt att inte behöva tampas med EP eller nått... Hälsa Odd så mkt från mig med!
Sofy, trist men huset men jag tror ni gör rätt... man ska ha råd att fixa det också, och sen kunna göra saker utanför att bara BO.... å TRIST att du fortfarande mår kasst... :(( Ska jag komma och sätta dropp på dig? :)
-
Jag blir galen... kvarterets all smältsnö rinner ner och in på vår infart och nu NER I VÅR KÄLLARE!! I år igen!! Men hata Upplands-Bro kommun som inte får fingrarna ur och åtgärdar skiten!
-
Ja dom verkar ha haft seriösa ögonproblem när de doserade vägarna! Blir så frbannad... var ute och trampade lite i gummistövlar nu och vi har uppskattningsvis 2 dm vatten på 75% av vår infart...Pancakes skrev 2011-03-11 12:58:42 följande:Hej på er!
Hinner inte läsa ikapp med förstår att det är bebisar på g :)
Pinklove, hur mår du??
Kajsa-lisa, instämmer med Pinklove, väldigt tappert kämpat!
Telgebo, jag tycker rostat vitt bröd och oboy eller te funkar som både frukost, lunch och middag när man mår illa.
Prova små portioner åt gången så att du inte blir proppmätt.
MCT, vad lustigt! Jag har ju samma kommun och samma problem som du dvs vatten som rinner åt fel håll pga kommunens dåliga planering. Jäkla skitkommun alltså, grrr! -
Sugar tänker på dig snart!! Allt kommer se fint ut!
-
Du hade inte så mkt symtom i början heller va? Jag har typ..inga... tröttheten är bättre, kissar 1 ggr/natt... lite ömma bröst emellanåt... men större... annars nada.... läskigt.. och inte får jag till ett till VUL nånstans heller. :(Pancakes skrev 2011-03-11 13:29:56 följande:Segt..förstår att du vill att det ska dra igång. Ja en promenad är nog skönt och sen ta det lugnt och ladda med kolhydrater eller vad är det man ska göra?
Jag mår fortfarande bra, peppar peppar. Känner mig lyckligt lottad när det finns så mycket jobbigt man kan drabbas av. Går in i vecka 30 nu och börjar nästan få förhoppningar om att det kanske inte blir några allvarliga krämpor för mig i den här graviditeten. Men det är klart, man lär ju blir drastiskt större framöver och det lär ju kännas.,
-
Näe där har jag inte kollat... tack för tipset! Jag är 9+5 idag så då kanske det funkar med ett vanliga vägen då. ;)Pancakes skrev 2011-03-11 13:42:53 följande:Nej, verkligen inte. Hade som lite mensvärk från och till ända fram tills vecka 18 typ men det lugnade mig inte alls eftersom jag hela tiden trodde det var missfall på gång. Annars mådde jag typ som vanligt och gör fortfarande. Lite trött kanske men det trodde jag ju berodde på att jag sov dåligt pga alla mardrömmar om missfall. Så oroa dig inte, alla MÅSTE inte ha massa symtom, det kan gå jättebra ändå.
Får du inte till nåt VUL till? Nu har du ju ändå gått så långt att du kan göra ett abdonmiellt väl? Från vecka 8 funkar det tror jag. Det kan man får göra hos Mama Mia som finns lite varstans i Stockholm och Ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen och kostar ca 300-400 kr. Har du kollat där?
Har inskrivning på torsdag.. ska se om jag orkar vänta till dess och hoppas att hon kan göra nått...