• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Tack Sötfilur! Ska provas!

sugarrush skrev 2011-03-05 10:26:21 följande:
    Godmorgon vänner! Har tagit en lång sovmorgon!
    Nu ska jag snart gå o hämta ut mina nya skor (som om jag inte har hundra par innan) och köpa ett par gravismysbyxor! (haha jag skrev GravidMUSbyxor men upptäckte mitt stavfel innan jag hann trycka på skicka)
    Gravidmusbyxor.. hahaha... syns det mkt på dig? På mig syns inte ett smack men jag är ju rund från början så...
    nu jeklar...
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-05 10:45:43 följande:
    PERVOOOOOO hahahaha
    Assåååå nu är det så att jag gillar Odd assåå.........  Skäms
    nu jeklar...
  • MCT79

Hemma igen efter en sväng i scrapbutik, en lunch/middag på Jensens Böfhus och sen bio! Jag rekommendera Min Låtsasfru! Visst är det lite sliskigt emellanåt men såååå rolig... rekommenderas!

Känner mig spängfylld igen så nu har jag blandat en lördagsgrogg. Katrinplommondryck och lactulos...

nu jeklar...
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-03-05 20:03:59 följande:

fast jag är lite ursäktad, mens imorgon eller på måndag... :(

Det får vi väl se...
    nu jeklar...
  • MCT79
    Evve81 skrev 2011-03-05 21:26:24 följande:
    Mabaja: Är just därför detta är vårt sista barn. Med fler barn växer vi ur både bil och hus!

MCT: Scrappar du? Jag har rensat bland mina scrapgrejor idag. Jag ska på scrapmara sista helgen i mars så jag måste se om det fattas nåt....

Sugar: Ja detta pinsamma problem ger sig ju inte direkt efter förlossningen heller. Man känner sig som en gammal tant med inkontinens....

Nu har jag lite sorg i hjärtat. Modo gick till kvalserien......
    Japp det gör jag... sista helgen i mars minsann,... jag med... Ska vi till samma ställe tro? hahah!
    nu jeklar...
  • MCT79
    Evve81 skrev 2011-03-05 21:29:21 följande:
    MCT: jag ska till Övik?!
    Ahh nej jag ska vara här i sthlm! Men jag tror du kommer springa på lite cyberkompisar till mig, bla en tjej från Lycksele som heter Camilla och gör fantastiska kort oftast med Magnolia-motiv! :)
    nu jeklar...
  • MCT79
    Evve81 skrev 2011-03-05 21:35:25 följande:
    Det är ju så himla kul och dyrt. På en helg g¨r det ju massor med pengar. Men jag kommer förmodligen inte kunna åka i höst för en hel helg med bebis och scrap samtidigt kanske inte är någon hit men jag får se. Har inte bestämt mig än för hur jag gör då......
    Jo inte är det billigt.. sen vill man ju ha mer än man behöver... egentligen. Blev lite idag...igen..

Nu blir det sängen....
    nu jeklar...
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-03-05 23:07:34 följande:
    vet inte riktigt vad jag ska söka på för att få upp det jag vill veta för det står typ bara symtom på hyoothyreos hos icke gravida liksom. Ska jag söka låg dos levaxin+graviditet+symtom då eller?
    Det finns en tråd för gravida med hypothyreos har jag sett, frågat där?
    nu jeklar...
  • MCT79

Sugar, härligt sätt att vakna på! :)  Grattis till 11+0!!

Själv är jag 9+0 idag... å rädd... inte ett symtom men håller hoppet uppe... :)

nu jeklar...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma