• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Evve81 skrev 2011-03-18 16:43:10 följande:
    Minns inte allt men.

Sugar: jag m¨år fortfarande illa och har ont i magen dagligen utan att det är någon fara. VI ska inte ta reda på könet!

Sofy: Hoppas du får må bättre snart!

Jag har blivit kallad till chefen idag. Jag var helt säker på att jag skulle bli utan jobb från 16 juni men tydligen har jag konverterat och därmed fått en tillsvidare anställning och man får inte säga upp någon som är förldraledig.  Anställningen är bara på 50% men det är en bra start och jag är så HIMLA nöjd att ha gått ifrån att tro mig vara arbetslös till att vara tillsvidareanställd och då är man ju inne i systemet vilket är viktigt när man jobba åt kommunen!
    Ohh vad skönt med jobbet! Grattis!! Bara man får in en fot brukar det vara lättare att hålla sig kvar sen!

Å grattis till din lilla Kjaam! Fantastiskt!
    nu jeklar...
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-18 17:27:25 följande:
    Gah! Har inte läst ikapp men fick nyss en ganska stor rosa flytning/blod på pappret.. kan de betyda att någe e på g nu?!!?
    Det låter ju onekligen som att något händer! Har du ringt in och rådfrågat?
    nu jeklar...
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-18 17:40:25 följande:
    Näää upptäckte de precis när ja skrev, flög på datan hahaha... ;) fl beronde eller? läser om teckenblödningar nu.. kanske e någe sånt..
    Nej då inte beroende, bara prioriterar rätt! Först informera oss, sen ringa!  Cool
    nu jeklar...
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-18 17:53:42 följande:
    Hahaha ja justja, så äre ja ;) Ska avvakta o se om de kommer mer.. så ringer ja sen isåfall ;D
    Jag är så jävla olik dig! hahahah!! Slå upp ordet avvakta i en ordbok och se en bild på dig! Slå upp ordet "RING!" å se en bild på mig! hahahahah!
    nu jeklar...
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-19 12:11:46 följande:
    Jag gick upp för en timme sen.. har sovit dåligt inatt me ont neråt, haha usch. Fortfarande samma ont som innan, dvs mage + rygg, ska äta lite o sen får vi se om ja åker in för en koll eller om ja avvaktar :)

Kram på er!
    Spännanade Sofy... jag hade nog åkt in för en koll... Men... vi är ju olika.. hahah! ;)
    nu jeklar...
  • MCT79
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-19 14:23:49 följande:
    jaa sofy åk in å kolla.. :)

en fråga...när börjar man se den riktiga bebis magen? vet att i början kan man få mage av tarmar men har inte haft spec mycket av de. men om jag jämnför magbild från v10+6 å idag (v12+2) tycker jag fått en liten mage nu .. men e de ff tarmarna som spökar?
    Vet att Sugar har börjat fått mage och hon borde vara typ 12+6 idag... men livmodern har ju kommit "upp ur" bäckenet nu så visst borde det kunna synas??
    Själv ser jag ingen skillnad mot 5+0... ;)
    nu jeklar...
  • MCT79
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-19 14:49:24 följande:
    nja smal e jag väl inte. men inte jätte tjock heller. gick ner 18kg innan jag fick sluta för jag blev gravid. hade bmi då på 25.7. 
    innan har min mage bara varit svullen på kvällen men inte på morgonen.. å då har hela magen varit svullen.. nnu har den börjat puta ut där nere liksom.
    första gången jag försökte känna livmodern va förra veckan å då kände jag den när jag låg ner..

de ligger bilder i mitt album.
    Kikade in och jag tycker absolut det ser ut som bebis-put! :D
    nu jeklar...
  • MCT79

Sofy hur går det???

Å var i hela friden är Happiness?!  Jag hoppas INNERLIGT att det inte hänt något!!! :(((

I natt har jag drömt om er tjejer! Hahah, fast ni såg ju ut som min hjärna bestämde..  jag har också drömt att jag klättrade upp på en stege för att komma närmare månen när jag skulle ta en bild på den samt att min sambo tog hem sin älskarinna och satte på henne i vår soffa för att jag inte var sugen på sex just då.
    Älskarinnan hade dessutom lila zebraränder tatuerade över hela kroppen...

Gravid? Javisst!!

Idag MÅSTE jag scrappa ett kort till vår chef.... jag bara skjuter på det...

nu jeklar...
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-03-20 08:45:10 följande:
    MCT, sjuk dröm! Zebraränder,.. hmm gillar han tjejer med klös i?
    Kan du inte beskriva hur vi såg ut i din dröm, så kan vi se om det stämmer?

Är också riktigt orolig för Happi nu. Sofy är säkert på fl, verkade ju som om slemproppen gick igår...
    Jag minns inga detaljer, men det var nån som hade låååååååångt rött hår..typ ner mot knävecken... minns inte vem.. men som sa att det var jättepraktiskt om man fick mf och satt på håret för då såg ingen att man hade blödningar...  äckligt!

Hur fasen får hjärnan ihop det liksom?! hahhaha!
    nu jeklar...
  • MCT79

Ohh vad fina ni är Odd!! Å klart du ska hänga kvar... du "sitter ju i väggarna!"  =))

nu jeklar...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma