Plus igen efter mf/ma
Mabaja vilken liten buse ni har! Kan inte mannen ta W så du får sova?
Mabaja vilken liten buse ni har! Kan inte mannen ta W så du får sova?
Grattis Havsklippan!!! Så härligt! Tycker att testerna borde gå längre än så, vill ju veta även efter 3+ ju ;)
Käkar Linfrö varje dag, men brukar ha motsatseffekt på mig.. Har testat att blanda physsilliumfrön i vatten o dricka, kräkvarning på det!! Funkar att ha i fil däremot. Tror jag testar med katrinplommodryck o mycket vatten. Blåbär är stoppande va?
Blä, vul idag kl 12, såååå nervöst!!!
Eller hur Havsklippan, världens bästa affärsidé ju ;)
Tack soma!! Har du testat att lägga fröna i fil eller yoghurt, helt ok, o så dricker du vatten eller dryck till istället, mycket bättre!!
Försöker tänka att det kommer gå bra, hoppas ni har rätt!!
Det gick inte den här gången heller. Hjärtat hade slutat slå.. Hatar det här!!
Tack snälla för ert stöd! Det känns overkligt o förjävligt :(
Jobbigt att behöva boka av inskrivningen hos bm, när jag äntligen samlat mod nog att boka... O ska ringa till IBF-kliniken på måndag, bokade ju av vår tid för bara några dagar sedan, dumt!!
Nu vill jag att kroppen ska fatta och att det ska komma igång, lite jobbigt att bara gå o vänta.. Får återbesök i nästa vecka, så då kan jag få tabletter om jag vill. Någon som vet om det gör hemskt ont??
Skitdag det här!!!
Tack snälla för ert stöd!! Nu vill jag bara att det ska komma igång så vi får en chans att lägga det här bakom oss...
För varje gång det här händer blir det ytterligare ett hål i mitt hjärta..
O så läser man om sk pappor som lämnar sina barn utan ytterkläder på en iskall parkering för att han tycker att barnet presterat dåligt... Inte lätt att ta just nu!
Ja det hoppas jag verkligen!! Anser att det där är barnmisshandel! Eller så kunde de låta mig besöka honom... Just nu vore det nog hyfsat avskräckande...
Åh vad härligt saftochbulle, fortsätter hålla tummarna för dig!
Plutten kolla på nätet, kanske billigare där t o m!
Har ni testat att ta magnesiumtabletter, man kan få krypningar i benen vid magnesiumbrist...
MCT, kanske är jätteskönt med fruset papper ;)