Plus igen efter mf/ma
Skönt att höra att det lugnade ner sig vännen! Jag ger dig mitt tillstånd i förväg, så du inte behöver vänta på det om det brådskar! ;)
Vet du än om det blir planerat snitt?
Skönt att höra att det lugnade ner sig vännen! Jag ger dig mitt tillstånd i förväg, så du inte behöver vänta på det om det brådskar! ;)
Vet du än om det blir planerat snitt?
Mct jag som hoppades att du va på väg till mig!!
Men FL är ok med, bara du håller oss uppdaterade! ;) o tur du hann få mitt tillstånd!
Kram på dig
Skickar en stor kram till dig havsklippan!! O snart är sen här dagen över ;)
Härligt att du mår bättre mabaja, såå skönt att du fick en bra bm till slut!
Jag tror på dig havsklippan! Ett septemberbarn låter fantastiskt :) håller mina tummar o tår för dig!!!!
Idag har jag börjat blöda. En del kunde göra det redan av den förberedande tabletten sa dom, men att det va mkt ovanligt...
Fick ju zonterapi i fredags, hon frågade om hon skulle försöka få igång det, vilket jag tyckte va en bra ide, så kanske kombinationen som gör att jag blöder...
Känns både jobbigt o skönt att det kommit igång... Ska på årets första yogapass kl 18.30 får se om det går eller inte, men jag vill!!
Ja mifegyn här med. Märkligt med så olika information... Kanske är Stockholms-brudarna känsligare ;)
Jag hoppas iaf att det innebär att morgondagen går bra, o gärna så smärtfritt som möjligt...
MCT jag har INGEN smärttröskel alls, så jag kommer garanterat skrika efter morgon redan vid inskrivningen ;)
MCT vilken dramaqueen du är, allt för lite uppmärksamhet va? ;) (puss gumman!)
SoMa vilken v är du i nu? Tvärläge låter inte så skönt. Är den på väg att lägga sig med huvudet neråt?
Kram fina tjejer!
Tack fina du!! Ja vi är hemma, men inget har hänt... Fått mer tabletter med mig, så vi får väl se. Ska ringa in i morgon o meddela hur det har gått.
Hoppas att busen din vänder sig rätt igen!
Kram
Fin du är!!