• FruW

Plus igen efter mf/ma

Skönt att höra att det lugnade ner sig vännen! Jag ger dig mitt tillstånd i förväg, så du inte behöver vänta på det om det brådskar! ;)

Vet du än om det blir planerat snitt?

• FruW

Mct jag som hoppades att du va på väg till mig!!

Men FL är ok med, bara du håller oss uppdaterade! ;) o tur du hann få mitt tillstånd!

Kram på dig

• FruW

Skickar en stor kram till dig havsklippan!! O snart är sen här dagen över ;)

• FruW

Härligt att du mår bättre mabaja, såå skönt att du fick en bra bm till slut!

Jag tror på dig havsklippan! Ett septemberbarn låter fantastiskt :) håller mina tummar o tår för dig!!!!

Idag har jag börjat blöda. En del kunde göra det redan av den förberedande tabletten sa dom, men att det va mkt ovanligt...

Fick ju zonterapi i fredags, hon frågade om hon skulle försöka få igång det, vilket jag tyckte va en bra ide, så kanske kombinationen som gör att jag blöder...

Känns både jobbigt o skönt att det kommit igång... Ska på årets första yogapass kl 18.30 får se om det går eller inte, men jag vill!!

• FruW

Ja mifegyn här med. Märkligt med så olika information... Kanske är Stockholms-brudarna känsligare ;)

• FruW

Jag hoppas iaf att det innebär att morgondagen går bra, o gärna så smärtfritt som möjligt...

• FruW

MCT jag har INGEN smärttröskel alls, så jag kommer garanterat skrika efter morgon redan vid inskrivningen ;)

• FruW

MCT vilken dramaqueen du är, allt för lite uppmärksamhet va? ;) (puss gumman!)

SoMa vilken v är du i nu? Tvärläge låter inte så skönt. Är den på väg att lägga sig med huvudet neråt?

Kram fina tjejer!

• FruW

Tack fina du!! Ja vi är hemma, men inget har hänt... Fått mer tabletter med mig, så vi får väl se. Ska ringa in i morgon o meddela hur det har gått.

Hoppas att busen din vänder sig rätt igen!

Kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma