Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Safireee skrev 2011-03-02 11:30:08 följande:
    ...eller 3,5 år ner?? Drömmer

Hade +4kg som jag aldrig blivit av med (och då tränade jag ändå intensivt sista 4 månaderna innan jag blev gravid nu igen). Men jag hävdar bestämt att minst 2 kg sitter i tuttarna! Tungan ute (efter amningen stannade de på +2 storlekar mot innan)

Äh, det löser sig! Får träna bort allt en gång för alla efter nästa förlossning istället.
    Haha, ja.. de löser sig ;) Vissa kilon kanske stannar, men de är ju lite charm i det också! Vi har burit barn, och fött dom till världen. Vad gör då några extra kilon egentligen? :)
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-02 12:08:03 följande:
    Hej hörrni.. nu är jag hemma från gynakuten... får vansinniga smärtor på höger sida så jag nästan svimmar av eller faktiskt svimmar av... allt såg fint ut men när hon klämmer över högersidan-....fy fan..

En kirurg uteslöt blindtarmen men de tror att jag kan ha sammanväxningar/ärrbildning efter mitt utomkveds och nu när livmodern växer gör det vansinnigt ont.

Så kontentan... stå ut. Kul.

Nån som hört nått från Telgebo???
    Men uuusch va jobbigt :( Hoppas de blir bättre! Jag hade skitont på vä sida skitlänge i början, skrek rakt ut när dom klämde där ett bra tag.. men de gick över sen.. Fick du se bebis igen? :D

Krya på dig!

Och nä.. inget från Telge än..
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-02 12:27:07 följande:
    Ja jag hoppas det går över med... hon trodde det kan göra det när sammanväxningarna väl "går av" eller "släpper" från där de sitter fast..
    Fick se bebis igen! Den var sig lik från i måndags. ;)

Hoppas hon inte fick dåliga nyheter... :(
    Usch, låter obehagligt! Men åh va härligt me en liten titt därinne igen! :D Nu blire beeebis!

Jo.. va ju 3 timmar sen nu så vettesjutton om de är bra eller dåligt me henne..
  • needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-02 13:15:34 följande:
    Sötfilur: tyvärr så verkar de inte sätta igång "bara" av oro... Inte heller om barnet är stort (men inom deras ramar). Försökte ju med min läkare på MVC för någon vecka sedan men enlige henne var ALLT NORMALT. suck... Även oron är normal, det gör tydligen så att man lättare knyter ann till barnet.. Men en igångsättning hade intr varit fel, eller hinnsvepning...

Men den där jävla filosofen.. hon kan fan säga upp sig o dra någe gammalt över sig, AVSKYR henne verkligen! Osympatiska idiot.

Min underbara läkare på specen lovade mig att INTE gå över "bara" pga oro, o hinnsvep + TUL var hans idé.. så de beror nog på vem man träffar =/

Dock vill dom ju ha koll eftersom jag ska medicineras innan, under o efter förlossning o ha koll på blödningarna.. men ändå..

• needtobreathe
    telgebo skrev 2011-03-02 13:18:38 följande:
    Tack
    rontgensyrran skrev 2011-03-02 10:35:41 följande:
    Är det inte repris??? Eller är det nya avsnitt? Isf har jag missat det. Det man inte får missa det är Odds serie på måndag :D

Håller tummarna i dag för dig telgebo.
    Tack

Nån som är nyfiken hur det gick?
    Nä ja vill inte heller veta..

Haha, de gick bra :)
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-03-02 13:18:07 följande:
    På Rul flyttade de mig 5 dagar framåt i tiden, vilket betyder att om jag får gå över den tid som är normal så tror jag att det är + 5 dagar. Är rätt säker på när jag hade ägglossning och litar mer på det faktiskt. Men det kanske man inte ska göra.
    Är alltså rädd att jag får vänta för länge och då är mina 5 extradagar också där, det kanske inte bebis alls mår bra av!
    Bara för du vet när du hade ÄL behöver de inte betyda att du blev gravid EXAKT då vettuuu ;) Allt beror sen på när ägget fäster osv.. så de kan ju diffa några dagar bara där..

Men ta upp de me din BM iallafall :)
  • needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-02 13:22:24 följande:
    Sofy; nej jag vet filosofen är en läkare för sig, dock så är det ju henne jag får lyssna på..

Men med dig är det ju lite skillnad, du har ju din blödarsjuka som de vill hålla koll på, önskar att jag kan "skylla" på något oxå

Men oro verkat de inte köpa...
    Idiotiskt.. tycker du borde fått ngn kontakt på specen efter allt.. typ Marius? Nä, filosofen köper nog inte oro, men dom på specen e fantastiska!!
  • needtobreathe
    Lick it up skrev 2011-03-02 13:26:53 följande:

Hej jag hänger på er. Jag fick svagt plusi Januari men fick tydligen MF för jag blöder nu mer än vanlig mens och med klumpar.

Jag hoppas verkligen att det går över och man lyckas. Vill så gärna lyckas nu denna månaden.

Om du väntar på plus efter MF är de nog systertråden till denna du ska hänga på? :)

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html
  • needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-02 13:27:07 följande:
    Sofy; ska till BM vid 15.30, ska träffa en underbar BM, då min vanliga har semester, kanske ska kolla lite med henne. Hon verkar ta tag i saker mer än min vanliga som är mer som en vetteran. För nu är jag färdig med att vara gravid! Vill ha ut min son!!!
    Gör det! :) Haha jag förstår dig ;) Hoppas han kikar ut snaaart!
  • needtobreathe

Grattis Telge! :)

Du ser.. all oro över "inga symptom" osv HELT i onödan! ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma