Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-01 08:59:40 följande:

Godmorgon tjejer!!

Då var de dax för mig att göra mig iordning och dra till flygplatsen så jag får komma till lite sol å värme.

Hoppas ni alla får en bra vecka och att de går bra med alla former av undersökningar ni ska på!

Å sen får ni allt se till att inte ploppa ut några ungar innan jag e hemma igen.. jag kan ju inte missa all action ;)Så knip!! spec du sofy! hihi

Trevlig resa! Vart bär det av?

Haha nejdå, här blir de ingen bebis förrän jag tycker att de är ok, vilket inte är förrän om 1 månad! ;)
  • needtobreathe

Trevlig resa även till dig Sugar! Hjärta

• needtobreathe
    kajsalisa skrev 2011-03-01 09:37:06 följande:
    Lycka till idag Sofy, och hälsa Devin därinne!! ;)
    Taaack! Haha det ska jag göra ;) Jäkla bökunge vad han håller på därinne! Igår va de sånt tryck neråt så de sved inuti ja.. ni vet.. slidan, haha!
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-03-01 09:49:40 följande:
    Nu har jag ringt bm som ska ringa upp. De kanske tycker jag är fånig som ringer om svullet ansikte men va f-n, hellre än gång för mycket
    Jag tycker mitt blodtryck var högt sist, 130/89...
    Undertrycket va ju lite högre än vad du haft innan, eller har ja fel? Jag ligger på 105/65 för de mesta.. aldrig legat över 70 på undertrycket.. över 90 brukar man dra öronen åt sig o kolla, övertrycket kan variera :)

Klart du inte e löööjlig!
  • needtobreathe

Nä tidsoptimisten kanske ska dra på sig lite kläder o släpa me sig mannen till Huddinge nu.. har ju tid om en halvtimme.. men jajaa, vi har bara 5 min me bil dit så de e ok :D Återkommer runt 11!

• needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-01 09:58:25 följande:
    Sofy - 2450g
    Hahaha, ok.. men de låter LIIIITE för mycke ;) 2170 tror jag!
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-03-01 10:13:33 följande:
    vilken dos står du på och hade du hypothyreos innan du blev gravid? Hade du också ont i skallen ibörjan av graviditeten?
    Ja jag har haft diagnosen 6 år. Äter 100 om dagen. Nje, till o från, berodde dock inte på mina värden för dom har varit klockrena, bättre gravid än när ja inte är de.
  • needtobreathe

Hemma! De tog liiite längre tid för Devin ville inte samarbeta, han låg bara o sparkade o härjade omkring haha! Men tillslut så, o han växer EXAKT på sin kurva! 2104 g idag! + på tillväxten fortfarande alltså, o flöde kunde dom inte mäta, fick ingen bra kurva då han sparkade bort navelsträngen hela tiden hahaha! Kunde inte sett bättre ut! :)

Huvudet låångt ner (jotack!!), men nu ryggrad på höger sida o ben på vänster, rumpa under revbenet..

• needtobreathe
    acure skrev 2011-03-01 12:00:25 följande:
    Underbart Sofy! Skönt att de kunde se att det såg bra ut, trots en bråkig Devin. kunde de se något om hur mycket fostervatten han har att röra sig i?
    Haha ja de va en stackars BM som nyss lärt sig denna maskin så de tog lååång tid, sen fick hon kalla in en annan för han bara röjde omkring, tyckte nästan synd om henne.

Jupp, massa vatten! Yiho! Han drack som tusan o kissade så nog finns de kvar alltid ;D Så mitt småsipprande verkar ju va ok!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma