telgebo skrev 2012-01-22 21:36:38 följande:
Du Tinkalilla jag tycker du ska ge fan i att uttala dig om min dotter och bla bla bla och att inga barn omhändertas i Sverige utan anledning. Du har inte vart med och vet inte om att hela utredningen är byggs på en persons felaktiga uppgifter det är lögner från början till slut alla som känner mig och hade kontakt med mig sedan Alice föddes säger samma sak att det här stämmer inte du har ju inte gjort det här som står här och inte detta och detta och detta och BVC och neo har inte gjort nån anmälan utan tycker jag är en riktigt fin mamma till Alice men soc har valt att ta kontakt med dom efter mycket tjat från mig så ringde dom BVC men det som hon sa på BVC står inte med i utredningen av nån konstig anledning. Dessutom har jag fått gott omdöme från pegagogerna som är med på mina umgängen med Alice och dom ser inte heller att jag brister i omsorgen om henne och inte heller hennes jourfamilj.
Pegagogerna?? *fniss*
Kan inte annat än hoppas att dina fyra barn får ett fantastiskt liv med vuxna förebilder runt sig som älskar dem, sätter deras behov främst och framförallt respekterar deras RÄTT TILL UTVECKLING! Det handlar inte om oss vuxna, det handlar om försvarslösa omyndiga individer som har mycket små chanser att påverka sitt liv. Föräldrar har o vårt samhälle rätt till sina barn, men när det ska barnens rätt till TRYGGHET, SJÄLVKÄNSLA, FYSISK-PSYKISK OCH SOCIOEMOTIONELL utveckling sättas i främsta rummet?
Om dessa förebilder består av dig eller andra återstår att se, men sätt för guds skull barnens bästa främst och tänkt rationellt och intellektuellt- inte emotionellt....
Tänker inte diskutera detta mer med dig, sådana här fall är en del av mitt dagliga arbete och jag ser ingen anledning att dryfta din historia på ett internetforum- i synnerhet inte i en tråd som handlar om par som länge kämpat för att få barn.