Inlägg från: Liberté |Visa alla inlägg
  • Liberté

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2012-02-06 20:39:58 följande:
    Ikväll åkte bebiskläderna fram. Många minnen som kommer upp från Wildas första tid!

Mys!

Vi tog fram våra igår, rullar i tvättmaskinen nu Börjar stöka runt i bebisens kommande rum, men vi fastnade med kläderna och alla minnena <3
  • Liberté

makes a lot of sense MCT Det är helt sjukt spännande.... Man greppar inte det! Stort lycka till

Sammandragningar här också, kläderna ligger numera kvar i maskinen, väntar på att detta ska gå över innan det blir torktumlaren..... Ajajajaj....   

• Liberté

Men fy...det släpper inte det här, kanske dags att packa väskan......

• Liberté
    MCT79 skrev 2012-02-06 22:02:01 följande:
    Du kanske får före mig, låter misstänkt!

Hoppas jag icke, v 25 nu bara..... Klockar sd nu, om det inte är bättre om 30-40 min så åker jag in.
  • Liberté
    MCT79 skrev 2012-02-06 22:08:08 följande:
    Näe det är ju lite tidigt.... hoppas det lugnar sig! Lägg dig och vila!

Jag ligger, sedan en månad tillbaka. Mannen har gått o packat väskan, ska ringa barnvakten snart....
  • Liberté

MCT: Det gick inte så bra....

Lycka till idag!!! 

• Liberté

Ja..... VIll inte gå in på detaljer då detta är så unikt att det då är lätt att förstå vem jag är om man har bekantas bekanta osv...

MEN, det man hittade under nattens undersökningar innebär att vi from nu räknar varje dag och håller tummarna för att detta kommer att gå bra och snart vara över Är mest i chock just nu och vet inte vad jag ska tro, tänka eller tycka. Nu vet vi inte så mycket om utgången, inte läkarna heller. Bara att vänta och se, som att gå med en tidsinställd bomb.

• Liberté
    JoWiAn skrev 2012-02-07 09:30:00 följande:
    Så bebisen kommer vilken dag som?? Oj oj stackars er!! Har du gått 25 hela veckor?? Tänker på er och håller tummar och tår att liten är stark!!

Vi vet inte, inte läkarnah eller. Ingen vet hur detta kommer att sluta, men den som löper störst risk är jag.....

Jag är så besviken och ledsen, innan vi gav oss in i denna graviditet var vi på samtal, undersökningar osv och det skulle inte vara större risk för mig än någon annan... Nu sitter vi i en situation som kan sluta i katastrof...  
  • Liberté
    M I M M I skrev 2012-02-07 09:32:07 följande:
    Men nej liberte :( är du inlagd nu? Menar du att set är risk för bebisens liv? Förlåt om jag frågar något dumt, men har ingen kunskap om sånt här.. Håller timmarna att allt går bra, o att bebisen stannar länge o växer till sig!!

Visst har du bytt nick? Är helt förvirrad över de nya namnen, så du kanske redan har berättat tidigare?

Stor kram på dig

Nej jag är hemma nu men kommer att vara en jojo in och ut från sjukhuset, minsta lilla sd så är det in direkt och i värsta fall tillkalla ambulans.

Det är en fara för både mig och barnet, men främst för mig. Dvs att jag inte överlever.  
  • Liberté
    plutten02 skrev 2012-02-07 09:58:34 följande:
    Vad är det du har för något som är så farligt?

Är inte så intresserad av att gå in på det här faktiskt.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma