Plus igen efter mf/ma
jajemen,tinkalilla it is!
jajemen,tinkalilla it is!
Det lugnade ner sig så jag stannade hemma med varm dusch o soffhäng. Har ju en läkartid imorgon så får se vad dom säger....
Jag har fått lergigan comp, hjälpte föga, avböjde primperan. Kräks "bara" på mornarna nu, v 23 imorgon.
Har en riktigt kass dag idag, krångliga barn under förmiddagen tärde rejält på mage och bäcken. Nu ligger jag utslagen i sängen och har tagit panodil- min framfog knäcker mig helt, känns som om jag ska gå av på mitten. Får trampa av mig byxorna för kan inte lyfta benen....
Men men, det är ju såklart värt det, bara 14 veckor kvar nu!
Och även om jag gnäller så är jag sååååå tacksam att vi får vara med om denna resa en gång till, det trodde vi inte när vi satt på fertilitetskinik med 3 missfall i bagaget...
Stor kram MCT!!
Min tapp var kraftigt förkortad, mjuk och jag var öppen för 1 finger i v 32 med min förste. Inte mkt förvärkar eller mensvärk. SÅ jag hoppas att du är supermogen om en vecka!!
Jag har också jobbat min sista dag, sjukskriven fram tills förlossningen. Känns lite trist, ajg sörjer att inte ha en normal graviditet, men är samtidigt tacksam att dom inte vågar ta några risker denna gången. Får hoppas att inte f-kassan knorrar för mkt
MCT- det är jag, Tinkalilla, som bytt signatur bara. Så ingen förvirring uppstår
jag har lärarförbundet!
Gött!! Men hur mkt blir det? Nu jobbar jag ju senast 75% men min tjänst är på 100% varit föräldraledig 25% bara. Min månadslön är 23 000
Jätte söta kläder!
Just nu jagar jag amningsbhs och amingströjor till mgi att ha med i väskan
Fick hem nya mysbyxor och ett par tights samt matchande trosor o bh. Ska lägga ner dem i väskan imorgon
Tänkte ha en väska stående på kontoret utifall jag behöver åka in, stressar mig så otroligt att inte ha mina egna grejer med mig. Bebis är helbild, magen putar hit o dit, formar sig som en stor vulkan!! Gör rätt ont emellanåt, hoppas det lugnar sig....