• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • maria204
    Lallan skrev 2010-05-23 11:10:34 följande:
    Jag är lika skadad, mår som bäst psykiskt när jag mår riktigt dåligt fysiskt. Så fort jag mår lite bättre börjar tankarna mala igen.
    Samma här. Efter ett eller flera missfall vill man nog hellre må illa och ha foglossning än må toppen. Då "vet" man i alla fall att hormonerna är som de ska!
  • Bjornis

Jag är nog lite annorlunda. Jag mår rätt bra nu och med mitt ma mådde jag jätteilla så för mig är inte symptom nåt positivt. Konstigt nog. Klart att jag undrar lite om allt är bra när man mår bra men då försöker jag minnas att sist funkade inte det för mig. Som min mamma alltid kallat mig: "fröken tvärtemot". Haha.

• kajsalisa

Hej tjejer. Visst är det oro hela tiden?! Jag analyserar ständigt hur jag mår och försöker jämföra med förra gången. Blir helt trött på mig själv. Nu börjar jag dock få bomber, något som var mitt allra första symptom förra gången. Jag som inte är så stor i vanliga fall är helt fascinerad nu, även om dom är väldigt ömma... ;)

• Smålands jänta i storstaden

lite uppdatering. sitter nu på huddinge, och väntar på att få komma in för att få göra ett vul. mer brunt och lite rött så nu har jag nästan slutat hoppats! återkommer nog när vi fått veta hur det ser ut...

• Bjornis
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-23 17:08:36 följande:
    lite uppdatering. sitter nu på huddinge, och väntar på att få komma in för att få göra ett vul. mer brunt och lite rött så nu har jag nästan slutat hoppats! återkommer nog när vi fått veta hur det ser ut...
    Håller tummarna för att allt ser bra ut!!
  • kajsalisa

Håller tummarna Smålandsjänta!!

• rontgensyrran
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-23 17:08:36 följande:
    Håller tummarna för dig att eran plutt mår bra *styrkekram*
  • Smålands jänta i storstaden

Nu verkar det vara slut på tårar och jag kan se vad jag skriver.

Tyvärr så fungerade det inte med era tummhållningar. Inget hjärta som slog och det verkade som att graviditeten stannat för någon vecka sedan.... Ska tillbaka på fredag för att se om något har hänt annars så väljer jag nog skrapning...

Känns som om någon har öppnat ett hål under mina fötter och jag bara famlar runt just nu.  Jag som var så säker på att denna gången skulle vi få våra lilla bebis men icke...

• Minmami
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-23 21:07:41 följande:
    Nu verkar det vara slut på tårar och jag kan se vad jag skriver.Tyvärr så fungerade det inte med era tummhållningar. Inget hjärta som slog och det verkade som att graviditeten stannat för någon vecka sedan.... Ska tillbaka på fredag för att se om något har hänt annars så väljer jag nog skrapning...Känns som om någon har öppnat ett hål under mina fötter och jag bara famlar runt just nu.  Jag som var så säker på att denna gången skulle vi få våra lilla bebis men icke...
    Åh NEJ!! Va hemskt. Lider verkligen med er! Hoppas ni tar hand om varandra på bästa sätt nu. Stor Kram
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma