• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • gemigsinnesro

Tack för alla tumhållningar :)
    Jag vågade först inte kolla på skärmen alls men när hon började prata om fostret, hur långt det var och visa  olika kroppsdelar och så så tänkte jag att det måste ju vara ok då. Och visst ett litet frö på 17mm med ett hjärta som slog för fullt :). Lika stort som v8+4 vilket stämmer rätt bra med vad jag trodde...4 dagar framflyttat men det gör absolut ingenting :). Så himla skönt!

• Lallan
    gemigsinnesro skrev 2010-05-20 12:16:00 följande:
    Tack för alla tumhållningar :)Jag vågade först inte kolla på skärmen alls men när hon började prata om fostret, hur långt det var och visa  olika kroppsdelar och så så tänkte jag att det måste ju vara ok då. Och visst ett litet frö på 17mm med ett hjärta som slog för fullt :). Lika stort som v8+4 vilket stämmer rätt bra med vad jag trodde...4 dagar framflyttat men det gör absolut ingenting :). Så himla skönt!
    Härligt! Grattis Blev lika förvånad jag i fredags när jag var in men så härligt när allt ser bra ut och man själv är helt inställd på mf!
  • Cat79

Härligt med lyckade VUL. Håll gärna tummarna för mig imorgon - är så nervös!

Kram

• rontgensyrran
    Tack för alla tumhållningar :)Jag vågade först inte kolla på skärmen alls men när hon började prata om fostret, hur långt det var och visa  olika kroppsdelar och så så tänkte jag att det måste ju vara ok då. Och visst ett litet frö på 17mm med ett hjärta som slog för fullt :). Lika stort som v8+4 vilket stämmer rätt bra med vad jag trodde...4 dagar framflyttat men det gör absolut ingenting :). Så himla skönt!
    Grattis!<Så härligt med bra nyheter. Hoppas jag får säga samma sak till dig imrogon Cat79 och ni till mig på tisdag :)
  • Daniela01

cat79 lycka till på vul imon!! Det kommer gå jättebra!!

• MB73
    Så skönt att allt såg bra ut!!
  • kajsalisa
    Såååå underbart. Jag lever i precis samma skräck eftersom jag också hade ett MA i januari. 3 veckor kvar till UL. Pust!!!
  • gemigsinnesro
    Cat79 skrev 2010-05-20 18:16:22 följande:
    Härligt med lyckade VUL. Håll gärna tummarna för mig imorgon - är så nervös!Kram
    Tummarna hålls för fullt här :)
    Lycka till!
  • kajsalisa
    Cat79 skrev 2010-05-20 18:16:22 följande:
    Härligt med lyckade VUL. Håll gärna tummarna för mig imorgon - är så nervös!Kram
    Hoppas att ser bra ut idag!
    Kramis
  • Bjornis
    Å, grattis till lyckat vul. Kunde man se kroppdelar i 8+4?! Spännande! Ska ju på vul om 6 dagar. Känns helt sjukt nervös så försöker tänka bort det!

Cat79: Håller tummarna hårt!!

Jag har varit på jobbresa i 3 dar nu och är så trött. Har varit sjukligt långa dagar och middagar på kvällarna. Tagit lite sovmorgon från jobbet idag men ska strax hoppa in i bilen. Blir dock en kort dag.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma