Plus igen efter mf/ma
Nu ska jag gå och göra en hel sats chokladbollar till mig själv, måste ju få i mig lite havregryn, eller hur?
Godmorgon!
Sofy, Röntgensyrran, Happiness mfl...fy så tråkigt med alla era komplikationer!!
Muffe, förstår att du blir orolig för blödningarna men som någon skrev så har du ju haft det tidigare också och det var ingen fara. Du är säkert en sån som blöder från och till under graviditeten, det är det ju många som gör.
Tjejer, jag går omkring och funderar på vad man får och inte får göra. Det är så svårt allting när man är så nojig. Har frågat BM men hon säger bara att ALLT är ok men jag vet inte om jag ska lita på det. Så här kommer några frågor till er experter:
- sushi är ok eller hur?
- rött kött är väl ok så länge det är nöt?
- bada bubbelbadkar, är det ok? Förstår om det är infektionsrisk på offentliga men om man har ett själv hemma är det väl ok? Eller är "vibrationerna" farliga?
- måla friggebod utomhus? Inomhus kanske inte är så bra för att man andas in lukten så koncentrerat men utomhus borde vara okej, eller?
Så här står det om målarfärg och graviditet ifall det är fler som går i målartankar:
http://www.beckers.se/UPLOAD/27539/M%C3%A5LA%20GRAVID.PDF