Plus igen efter mf/ma
Jaa, jag har också analyserat allt. Men den här krabaten verkar va en kämpe, som överlever allt ;) De tror jag minsann din också är!
Alltså de e så svårt, de kan ju varit att de inte fäst ordentligt, eller att den va såpass känslig så de gick snett, man vet ju inte. Men vid mitt MF i april hade vi sex dan innan ja började blöda - ÅNGEST! I juni gjorde ja ingenting o i februari inget heller. Vad jag minns. Men de e klart man relaterar till de man gjorde då, även om de i dom flesta fall inte alls spelar någon roll, utan de va bara meningen.
Denna gång vid plusset kände jag dock en annan känsla, det ska gå bra nu, det kommer göra de. Lite häftigt. Än vet jag inte men jag e en bit påväg!
Jag kände också "mer" den här gången. Knappt några symtom egentligen men den där svaga molvärken som kommer och går hade jag inte förra gången. Sen tror jag att brösten är lite ömma men jag vet inte om jag inbillar mig. Det gör inte ont när man klämmer på dem men det liksom sticker till lite ibland.
.. har däremot rätt rejäl molvärk som kommer och går.. å ett lugn... hahah-... jag är rubbad... =)